mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Ekstra fan.

Reply

Thread Tools
Old 11 oktober 2008, 21:54
Donor-Gruppen

Default Ekstra fan.

Hej,
Jeg tror, at jeg har brug for en anden fan til min computer. Der er en plet på den side, for en fan, og jeg målte diameter som 150mm. Jeg kan ikke ud til at finde nogen fans, der er 150mm. Am I måle de forkerte ting? Hvis du kan finde nogen 150mm fans, jeg ville foretrække de australske baseret sites, så leveringen gebyr vil ikke være så dyre. Hvis du ikke kan jeg gætte jeg er nødt til at bruge en større fan. (langt større, og det står op)
Thanks in advance.
Old 12 oktober 2008, 00:15
Donor-Gruppen

Default Ekstra fan.

Få en 120mm? lige så god.
Old 12 oktober 2008, 00:37
Donor-Gruppen

Default Ekstra fan.

Yea, men spørgsmålet er, vil det skruen i den side? Der er huller, men de er mindre end dem, betød for skruer.
Old 12 oktober 2008, 01:44
Donor-Gruppen

Default Ekstra fan.

Kan du tage et billede af den side eller et område og uploade den her? den måde kan vi levere meget klarere svar
Old 12 oktober 2008, 02:41
Donor-Gruppen

Default Ekstra fan.

Kan være en smule svært at se, men i hvert af de hjørner, der er et led hvor skruen der menes at være.
Old 12 oktober 2008, 02:44
Donor-Gruppen

Default Ekstra fan.

Måske du kunne få mindre skruer? hvis ikke du kunne få et bor og nogle borekroner og gøre lang lidt større, eller bruge en rund fil.
Old 12 oktober 2008, 03:59
Donor-Gruppen

Default Ekstra fan.

Jeg tror ikke, at mindre skruer ville arbejde, for så ville det være for små til fan. Men at gøre hullerne større synes alt for meget besvær ... Jeg er ikke meget af et phyiscal arbejder fyr, så jeg er ikke rigtig sikker på, hvordan du gør dette.
Old 21 December 2008, 02:37
Ny Medlem Gruppen

Default Ekstra fan.

bare bruge krazy lim ... skru skruer ... ingen boring, der ikke forsøger at finde den rigtige størrelse fan ... ECT

bare ikke forvente at få det ud nemt ... lol
Old 1 januar 2009, 23:00
Medlem Gruppen

Default Ekstra fan.

hvad tilfældet har du? hvis du er sikker på dine målinger, kontrol frozencpu.com
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.