vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Extra fan.

Reply

Thread Tools
Old 11 lokakuu 2008, 21:54
Rahoittajien ryhmän

Default Extra fan.

Hei,
Luulen, että minun on toisen tuulettimen omalle tietokoneelle. On paikalla puolella on fani, ja olen mitattu halkaisija kuin 150mm. Minulla ei voi löytää kaikki fanit, jotka ovat 150mm. Olenko mittaamalla väärä asia? Jos löydät kaikki 150mm tuulettimet, haluaisin mieluummin ne Australian sijaitsevaa, joten toimitus-maksu ei ole yhtä kallis. Jos en voi arvata, olen käyttää isompi tuuletin. (paljon suurempi ja se nousee)
Thanks in advance.
Old 12 lokakuu 2008, 00:15
Rahoittajien ryhmän

Default Extra fan.

Hanki 120mm? aivan yhtä hyvä.
Old 12 lokakuu 2008, 00:37
Rahoittajien ryhmän

Default Extra fan.

Kyllä, mutta kysymys on, aikooko se ruuvi osaksi puolella? on reikiä, mutta ne ovat pienempiä kuin tarkoitettu ruuvit.
Old 12 lokakuu 2008, 01:44
Rahoittajien ryhmän

Default Extra fan.

Voisitko ottaa kuvan sivuvaikutuksia tai alueen ja ladata sen täältä? Näin voimme tarjota paljon selkeämpiä vastauksia
Old 12 lokakuu 2008, 02:41
Rahoittajien ryhmän

Default Extra fan.

On hieman vaikea nähdä, mutta kussakin nurkkiin on luetelmakohta, jossa ruuvi on tarkoitus olla.
Old 12 lokakuu 2008, 02:44
Rahoittajien ryhmän

Default Extra fan.

Ehkä voisit saada pienempiä ruuveja? jos ei sitten voisi saada porata ja joitakin Poranterät ja tehdä kokonaisuuksiksi hieman isompi, tai käytä kierroksella tiedosto.
Old 12 lokakuu 2008, 03:59
Rahoittajien ryhmän

Default Extra fan.

En usko, että pienempiä ruuveja olisi työtä, koska se olisi pieni tuuletin. Mutta tehdä reikää isompi näyttää liian paljon hässäkkää ... En ole mikään erityisen hyvä phyiscal työskentelee kaveri, joten en ole aivan varma miten se tehdään.
Old 21 joulukuu 2008, 02:37
Uusi Jäsen

Default Extra fan.

Just use krazy liimaa ... kierrä ruuveja ... ei poraus, ei yrittää löytää oikean kokoinen tuuletin ... ect

eivät vain odottaa saavansa irti helposti ... lol
Old 1 tammikuu 2009, 23:00
Jäsen

Default Extra fan.

mitä jos sinulla on? jos olet varma, että teidän mittaukset, tarkista frozencpu.com
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Extra HD is Dead capper Drives & Removable Media 1 2 marraskuu 2009 08:50
Extra HD / Synctoy Problem capper Drives & Removable Media 0 19 lokakuu 2009 02:31
Extra Line Out ben0401 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 31. Joulukuu 2007 13:42
Ps3 extra kovalevy 9kelad PC & Console Gaming 7 31. Joulukuu 2007 08:06
Lisäämästä ylimääräistä keybord PC jt80 Rautatavaran Chat 2 4. marraskuu 2007 06:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.