mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Extra ventilator.

Reply

Thread Tools
Old 11 okt 2008, 21:54
Donor Groep

Default Extra ventilator.

Hoi,
Ik denk dat ik nog een andere fan voor mijn computer. Er is een plek op de zijkant voor een fan, en ik gemeten als de diameter van 150mm. Ik kan me niet schijnen te vinden dat zijn fans 150mm. Ben ik het meten van de verkeerde ding? Als u vindt alle 150mm fans, ik zou liever zij Australische gebaseerde sites, zodat de levering vergoeding zal niet zo duur. Als je niet kan ik denk ik gebruik te maken van een grotere fan. (veel groter en staat omhoog)
Thanks in advance.
Old 12 okt 2008, 00:15
Donor Groep

Hier krijg je een 120mm? net zo goed.
Old 12 okt 2008, 00:37
Donor Groep

Ja, maar de vraag is, zal het schroef in de zijkant? Er zijn gaten, maar ze zijn kleiner dan die bedoeld voor schroeven.
Old 12 okt 2008, 01:44
Donor Groep

Kunt u een foto van de zijkant of het gebied en upload het hier? die manier kunnen wij veel duidelijker antwoorden
Old 12 okt 2008, 02:41
Donor Groep

Misschien een beetje moeilijk te zien, maar in elk van de hoeken is er een streepje waar de schroef is de bedoeling.
Old 12 okt 2008, 02:44
Donor Groep

Misschien kun je krijgen kleinere schroeven? zo niet dan kon je krijgen een boor en een aantal boorkoppen en de gehelen een beetje groter, of gebruik een ronde bestand.
Old 12 okt 2008, 03:59
Donor Groep

Ik denk niet dat kleinere schroeven zou werken, want dan zou het te klein voor de ventilator. Maar het maken van de gaatjes groter lijken te veel gedoe ... Ik ben niet veel van een phyiscal werkende man, dus ik ben niet echt zeker hoe dat te doen.
Old 21 december 2008, 02:37
Nieuw Lid Fractie

gebruik gewoon Krazy lijm ... Schroef de schroeven ... geen boren, niet proberen te vinden van de juiste grootte fan ... ect

gewoon niet verwacht te krijgen uit gemakkelijk ... lol
Old 1 januari 2009, 23:00
Lid Fractie

wat het geval heb je? als u zeker bent van uw metingen, controleert frozencpu.com
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Extra HD is Dead Capper Drives & Removable Media 1 2 november 2009 08:50
Extra HD / SyncToy Probleem Capper Drives & Removable Media 0 19 oktober 2009 02:31
Extra Line Out ben0401 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 1 31 dec 2007 13:42
Ps3 extra harde schijf 9kelad PC & Gaming Console 7 31 dec 2007 08:06
Het toevoegen van extra keybord op pc jt80 Algemeen Hardware Chat 2 4 Nov 2007 06:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.