![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik denk dat ik nog een andere fan voor mijn computer. Er is een plek op de zijkant voor een fan, en ik gemeten als de diameter van 150mm. Ik kan me niet schijnen te vinden dat zijn fans 150mm. Ben ik het meten van de verkeerde ding? Als u vindt alle 150mm fans, ik zou liever zij Australische gebaseerde sites, zodat de levering vergoeding zal niet zo duur. Als je niet kan ik denk ik gebruik te maken van een grotere fan. (veel groter en staat omhoog) Thanks in advance.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Hier krijg je een 120mm? net zo goed. |
|
| |||
| |||
| Ja, maar de vraag is, zal het schroef in de zijkant? Er zijn gaten, maar ze zijn kleiner dan die bedoeld voor schroeven.
|
| |||
| |||
| Kunt u een foto van de zijkant of het gebied en upload het hier? die manier kunnen wij veel duidelijker antwoorden |
|
| |||
| |||
![]() ![]() Misschien een beetje moeilijk te zien, maar in elk van de hoeken is er een streepje waar de schroef is de bedoeling.
|
| |||
| |||
| Misschien kun je krijgen kleinere schroeven? zo niet dan kon je krijgen een boor en een aantal boorkoppen en de gehelen een beetje groter, of gebruik een ronde bestand. |
|
| |||
| |||
| Ik denk niet dat kleinere schroeven zou werken, want dan zou het te klein voor de ventilator. Maar het maken van de gaatjes groter lijken te veel gedoe ... Ik ben niet veel van een phyiscal werkende man, dus ik ben niet echt zeker hoe dat te doen.
|
| |||
| |||
| gebruik gewoon Krazy lijm ... Schroef de schroeven ... geen boren, niet proberen te vinden van de juiste grootte fan ... ect gewoon niet verwacht te krijgen uit gemakkelijk ... lol |
|
| |||
| |||
| wat het geval heb je? als u zeker bent van uw metingen, controleert frozencpu.com |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Extra HD is Dead | Capper | Drives & Removable Media | 1 | 2 november 2009 08:50 |
| Extra HD / SyncToy Probleem | Capper | Drives & Removable Media | 0 | 19 oktober 2009 02:31 |
| Extra Line Out | ben0401 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 31 dec 2007 13:42 |
| Ps3 extra harde schijf | 9kelad | PC & Gaming Console | 7 | 31 dec 2007 08:06 |
| Het toevoegen van extra keybord op pc | jt80 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 4 Nov 2007 06:05 |
| Thread Tools | |
| |