![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg tror at jeg trenger en fan på min datamaskin. Det er en flekk på siden for en fan, og jeg målte diameteren som 150mm. Jeg kan ikke synes å finne noen fans som er 150mm. Jeg måler feil? Hvis du kan finne noen 150mm vifter, jeg foretrekker de australske basert områder, slik levering avgift ikke bli så dyrt. Hvis du ikke kan Jeg må bruke en større fan. (mye større, og det står opp) Takk på forhånd.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Få en 120mm? like gode. |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, men spørsmålet er, vil det skruen inn i siden? er det hull, men de er mindre enn de som er ment for skruer.
|
| |||
| |||
| Kan du ta et bilde av siden eller området og laster den opp her? den måten kan vi gi mye klarere svar |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Kanskje du kan få mindre skruer? hvis ikke så kan du få en detaljert og noen borekroner og gjøre wholes litt større, eller bruke en rund fil. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke mindre skruer ville fungere, fordi da ville det være for små for fan. Men å gjøre hullene større synes for mye krefter ... Jeg er ikke mye av et phyiscal arbeider fyr, så jeg er ikke helt sikker på hvordan du gjør det.
|
| |||
| |||
| bare bruk krazy lim ... skru skruer ... ingen boring, no prøver å finne riktig størrelse fan ... ect bare ikke forvente å få den av lett ... lol |
|
| |||
| |||
| hva tilfellet har du? hvis du er sikker på målingene, sjekk frozencpu.com |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ekstra HD is Dead | capper | Drivere og flyttbare medier | 1 | 2 november 2009 08:50 |
| Ekstra HD / SyncToy Problem | capper | Drivere og flyttbare medier | 0 | 19 oktober 2009 02:31 |
| Ekstra Line Out | ben0401 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 31 desember 2007 13:42 |
| Ps3 ekstra harddisk | 9kelad | PC & Console Gaming | 7 | 31 desember 2007 08:06 |
| Legge til ekstra keybord til PC | jt80 | General Hardware Chat | 2 | 4 nov 2007 06:05 |
| Thread Tools | |
| |