mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Extra fläkt.

Reply

Thread Tools
Old 11 oktober 2008, 21:54
Givargruppen

Default Extra fläkt.

Hej,
Jag tror att jag behöver en annan fläkt till min dator. Det finns en plats på sidan för en fläkt, och jag mätte diameter på 150mm. Jag kan inte hitta några fans som är 150mm. Är jag mäta fel sak? Om du hittar något 150mm fläktar, jag skulle föredra de australiska baserade webbplatser, så att avgiften inte kommer att bli så dyrt. Om du inte kan jag antar att jag måste använda en större fläkt. (mycket större och den står upp)
Tack på förhand.
Old 12 oktober 2008, 00:15
Givargruppen

Default Extra fläkt.

Få en 120mm? lika bra.
Old 12 oktober 2008, 00:37
Givargruppen

Default Extra fläkt.

Ja, men frågan är, kommer det att skruva in i sidan? det finns hål, men de är mindre än de avsedda för skruvar.
Old 12 oktober 2008, 01:44
Givargruppen

Default Extra fläkt.

Kan du ta en bild på sidan eller område och lägga upp den här? så vi kan ge mycket tydligare svar
Old 12 oktober 2008, 02:41
Givargruppen

Default Extra fläkt.

Kanske lite svårt att se, men i vart och ett av hörnen finns en strecksatsen där skruven är tänkt att vara.
Old 12 oktober 2008, 02:44
Givargruppen

Default Extra fläkt.

Kanske du kan bli mindre skruvar? om inte du kunde få en borr och några borrar och göra helheter lite större, eller använda en rund fil.
Old 12 oktober 2008, 03:59
Givargruppen

Default Extra fläkt.

Jag tror inte mindre skruvar skulle fungera, för då skulle det vara för små för fan. Men att göra hålen större tycks alltför mycket krångel ... Jag är inte mycket av en phyiscal arbetar kille, så jag är inte riktigt säker på hur du ska göra det.
Old 21 december 2008, 02:37
New Member Group

Default Extra fläkt.

bara använda krazy lim ... skruva fast skruvarna ... ingen borrning, inte att försöka hitta rätt storlek fan ... ect

bara inte förvänta sig att få bort det enkelt ... lol
Old 1 januari 2009, 23:00
Ledamot Gruppen

Default Extra fläkt.

vad fallet har du? om du är säker på dina mätningar, kolla frozencpu.com
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.