mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Ventilator blæser på hardware?

Reply

Thread Tools
Old 29. maj 2009, 04:23
Ny Medlem Gruppen

Så min specs er under mit navn. Jeg har en Corsair TX 850W PSU på toppen-back i mit tilfælde, sugende i gennem bunden, og følgende ud bagsiden. Jeg har også en side fan om den sag, som blæser luft til den hardware såsom grafikkort og CPU. Der er også en anden ventilator på den front-bunden til at blæse luft på mit Hard-Drive. Så i virkeligheden er det den generelle luftstrøm:

undtagen med en ekstra ventilator på siden til at køle tingene ned.

Men jeg har også en anden ventilator på bagsiden af sagen lige under min PSU, i tråd med min CPU. Nu er denne ventilator blæser på CPU'en og har forskellig hastighed indstillinger. Er dette vil gøre det så varm luft bare holder cirkulerende i der? Det er den måde den mand, der byggede det gjorde det. Er det bedre at have det, så det suger luften ud? Er der nogen måde at få fan at gøre det, eller ville jeg have en ny fan?
Old 29. maj 2009, 05:10
Donor-Gruppen

At være ærlig, er jeg enig med dig om det.

Det sandsynligvis ville være bedre som en udstødning.

Bare skrue det og dreje det rundt, så skruer den ned igen, og dermed vende luftstrømmen retning.

Det vil også lige ud af balancen mellem de Indsugningssystem / Udstødningslyddæmper fans.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.