![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joten minun tiedot ovat minun nimissäni. Minulla on kaapparilaiva TX 850W PSU päällä takaisin minun tapauksessani, joka imee itseensä kautta alhaalta ja raavista pois takaisin. Minulla on myös sivuvaikutuksia tuuletin on tapaus, joka puhaltaa ilmaa, jotta laitteisto kuten näytönohjaimen ja suorittimen. On myös toinen tuuletin edessä-bottom puhaltaa ilmaa onto minun Hard-Drive. Niin todella on yleisen ilmavirran: ![]() lukuun ylimääräinen tuuletin sivusta jäähtyä asioita alas. Olen kuitenkin myös toinen tuuletin on takana osalta hieman alle minun PSU mukaisesti, minun CPU. Nyt tämä tuuletin puhaltaa edelleen CPU ja on eri nopeus-asetukset. Eikö tämä tekee niin lämmin ilma vain pitää liikkuu siellä? Se on tapa, jolla ihminen, että rakennetaan se teki sen. Onko parempi, että meillä on niin se imee ilmaa ulos? Onko mitään keinoa saada että tuuletin tehdä niin, tai olisi Tarvitsen uuden tuulettimen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ollakseni rehellinen, olen samaa mieltä siitä. Luultavasti olisi parempi kuin pakokaasujen. Just irrota se ja käynnistä se pyöreä, sitten ruuvaa se takaisin, mikä Peruutusvalaisimien ilmavirran suuntaan. Se on myös yhtä ulos tasapainoa Imuäänen / pakoäänen faneja.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Laitteet Yli Lämmitys? | gregr | Rautatavaran Chat | 1 | 3. joulukuu 2008 04:45 |
| Mistä saat tietokoneen laitteisto? | thingie2 | Rautatavaran Chat | 8 | 17th Feb 2008 12:06 |
| Hardware? | mandiej101 | Rautatavaran Chat | 1 | 20 Jan 2008 11:48 |
| Mitä laitteisto minun tarvitse käynnistää Wow | truemetalfan69 | Rautatavaran Chat | 2 | 20 Jan 2008 00:44 |
| Laitteisto Muuta | Xeon | Drives & Removable Media | 1 | 10. marraskuu 2007 09:02 |
| Thread Tools | |
| |