![]() |
|
| |||
| |||
| Dus, mijn specs zijn onder mijn naam. Ik heb een corsair TX 850W PSU op de top-achterzijde van mijn zaak, zuigen via de bodem en de volgende uit de achterkant. Ik heb ook een side fan op de zaak die blaast lucht op in de hardware, zoals de grafische kaart en CPU. Er is ook nog een ventilator op de front-bodem blaast lucht op mijn harde schijf. Dus eigenlijk is het de algemene luchtstroom: ![]() behalve met een extra fan op de zijkant afkoelen dingen neer. Ik heb echter ook nog een ventilator aan de achterkant van de zaak net onder mijn PSU, in lijn met mijn CPU. Nu, deze ventilator blaast op de CPU-snelheid en heeft verschillende instellingen. Dat maakt het dus de warme lucht gewoon blijft circuleren daar? Dat is de manier waarop de man die het gebouwd deed. Is het beter te laten zodat het zuigt de lucht uit? Is er een manier om die fan te doen, of zou ik een nieuwe fan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om eerlijk te zijn, ik ben het eens met u op. Het waarschijnlijk beter zou zijn als een uitlaat. Gewoon losschroeven, en draai het rond, dan schroef weer omlaag, dus het omkeren van de luchtstroom richting. Dat zal ook gelijk uit het saldo van de intake / afzuigventilatoren.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hardware Over Verwarming? | gregr | Algemeen Hardware Chat | 1 | 3rd Dec 2008 04:45 |
| Waar krijg je de pc-hardware uit? | thingie2 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 17 feb 2008 12:06 |
| Hardware? | mandiej101 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 20 Jan 2008 11:48 |
| Welke hardware heb ik nodig om te draaien Wow | truemetalfan69 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 20 Jan 2008 00:44 |
| Hardware Change | Xeon | Drives & Removable Media | 1 | 10 nov 2007 09:02 |
| Thread Tools | |
| |