mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærevesker & Strømforsyning

Register

Vifte blåser på maskinvare?

Reply

Thread Tools
Old 29 mai 2009, 04:23
New Member Group

Så, mine specs er under mitt navn. Jeg har en Corsair TX 850W PSU på toppen tilbake til mitt tilfelle, suge inn gjennom bunnen og lowing ut baksiden. Jeg har også en side fan på saken som blåser luft på maskinvare som skjermkort og CPU. Det er også en annen vifte i front-bottom å blåse luft inn i min Hard-Drive. Så egentlig er det den generelle luftstrømmen:

men med en ekstra vifte på siden til kule ting ned.

Men jeg har også en annen vifte på baksiden av saken, rett under min PSU, i tråd med min CPU. Nå, dette vifte blåser på CPU og har ulik hastighet innstillinger. Sikkert dette vil gjøre det slik at den varme luften bare holder circulating der? Det er måten mannen som bygget den gjorde det. Er det bedre å ha det slik at den suger luften ut? Er det noen måte å få som fan til å gjøre det, eller ville jeg trenger en ny fan?
Old 29 mai 2009, 05:10
Donor Group

For å være ærlig, jeg er enig med deg på det.

Det sannsynligvis ville bli bedre som en eksos.

Bare skru det og snu det rundt, så skru den ned igjen, og dermed snu den luftstrømmen retning.

Det vil også like ut balansen mellom inntak / eksos fans.
Reply

Register

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hvor får du din PC hardware fra? thingie2 General Hardware Chat 8 17 februar 2008 12:06
Maskinvare?? mandiej101 General Hardware Chat 1 20 januar 2008 11:48
Hvilken maskinvare trenger jeg for å kjøre Wow truemetalfan69 General Hardware Chat 2 20 januar 2008 00:44
Leaving maskinvare på captaincaveman General Hardware Chat 5 14 nov 2007 05:22
Hardware Endre Xeon Drivere og flyttbare medier 1 10 nov 2007 09:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.