![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen rakastui kanssa Gigabyte Aurora Hopea nähtyämme sen uudelleen iv päätti antaa
i halua .. asia on sen pricey minulle 100 kiloa .. voi eney yksi suositella eney uk sivusto i voisi mahdollisesti saada se eney halvempaa tämä on röyhkeä i ei ![]() kiitos My System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| . Maksuttoman kuljetuksen samoin.
|
| |||
| |||
| täydellinen:) WOT säästöä hehe kiitos mutch am tilaus:) |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, milloin tahansa. sinulla on hyvin tyytyväinen siihen sekä Epäilen, erittäin hyvä asia.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on musta, jolla on ikkunat, sen niice
| |||
| |||
| Tarkoitan, että ikkunan suurempi niin näen osaksi tapauksessa lisää .. sen tilata harkita olla minulle muutama päivä:) |
|
| |||
| |||
| hyvin ikkunat on täydellinen jo sen avulla voit nähdä kaikki osalta lukuun ottamatta levy ja kovalevypaikkaa ne ovat ainoat asiat kuuluvat yhdessä PSU mutta ikkunoissa näet emolevyn, gfx, prosessorin ja fanit ect |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| NZXT tai Gigatavu Aurora 570? | harryc | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 30. toukokuuta 2008 14:03 |
| 3D Aurora 570 - Silver tai musta? | Gazmondo | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 21. Maaliskuu 2008 06:14 |
| Artic hopea tarvitaan! | Cew27 | CJ Käytetyt Marketplace | 11 | 4th Mar 2008 15:51 |
| Trend Aurora Duet ISDN Tester | delboy2028 | CJ Käytetyt Marketplace | 1 | 26. Jan 2008 01:55 |
| Nvidia 8800gtx on gigatavu aurora 3d | Cew27 | Kotelot & Virtalähteet | 4 | 29. Joulukuu 2007 17:28 |
| Thread Tools | |
| |