![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben verliefd op de Gigabyte Aurora Silver na het zien van het weer iv besloten toe te geven
Ik wil een .. ding is zijn prijzig voor me 100 pond .. kan eney een raden eney uk website waren kon ik eventueel krijgen eney goedkoper dit is brutaal i geen ![]() bedankt Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| . Gratis verzending ook.
|
| |||
| |||
| perfect:) wot een besparing hehe dank u zeer mutsje ben bestellen:) |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, anytime. je er erg blij mee en ik vermoed, zeer goede zaak.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb de zwarte met de ramen, zijn niice
| |||
| |||
| ik denk aan het maken van het venster groter is zodat ik kan zien in het geval meer .. CUD zijn besteld worden met mij in een paar dagen:) |
|
| |||
| |||
| en de ramen is perfect al kunt u zien dat al het geval met uitzondering van de schijf en harde schijf baaien ze zijn de enige dingen die vallen samen met de PSU, maar de ramen kun je zien wat het moederbord, gfx, processor en fans ect |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| NZXT of Gigabyte Aurora 570? | harryc | Cases & Power Supplies | 2 | 30 mei 2008 14:03 |
| 3D Aurora 570 - Zilver of Zwart? | Gazmondo | Cases & Power Supplies | 6 | 21 mrt 2008 06:14 |
| Artic zilver nodig! | Cew27 | CJ Gebruikt Marktplaats | 11 | De 4 maart 2008 15:51 |
| Trend Aurora Duet ISDN Tester | delboy2028 | CJ Gebruikt Marktplaats | 1 | 26 Jan 2008 01:55 |
| Nvidia 8800GTX in een Gigabyte 3D Aurora | Cew27 | Cases & Power Supplies | 4 | 29 dec 2007 17:28 |
| Thread Tools | |
| |