![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har falt i kjærlighet med Gigabyte Aurora Silver etter at du får se det igjen iv besluttet å gi seg
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| . Gratis frakt i tillegg.
|
| |||
| |||
| perfekt:) wot en lagring hehe thank you very mutch am bestiller:) |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, når som helst. du vil bli svært fornøyd med det så godt jeg mistenker svært god sak.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har svart en med Windows, dets niice
| |||
| |||
| am tenkning for å gjøre vinduet større så jeg kan se inn i saken mer .. sin organisert cud være med meg om noen dager:) |
|
| |||
| |||
| Brønnen vinduene er perfekt allerede det kan du se alle tilfelle unntatt disken og harddisk bukter de er de eneste ting dekket sammen med PSU, men vinduene kan du se hovedkort, gfx, prosessor og tilhenger ect |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| NZXT eller Gigabyte Aurora 570? | harryc | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 30 mai 2008 14:03 |
| 3D Aurora 570 - sølv eller svart? | Gazmondo | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 21 mars 2008 06:14 |
| Artic Silver trengs! | Cew27 | CJ Brukes Marketplace | 11 | 4 mars 2008 15:51 |
| Trend Aurora Duet ISDN Tester | delboy2028 | CJ Brukes Marketplace | 1 | 26 januar 2008 01:55 |
| Nvidia 8800GTX i en gigabyte aurora 3d | Cew27 | Bærevesker & Strømforsyning | 4 | 29 desember 2007 17:28 |
| Thread Tools | |
| |