![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag blev kär i den Gigabyte Aurora silver efter att ha sett den igen iv beslutade att ge i
Jag vill ha en .. Saken är den dyr för mig 100 pund .. kan eney en rekommenderar eney uk webbplats var jag möjligen kunde få det eney billigare detta är uppnosig i någon ![]() tack Mitt System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| . Gratis frakt också.
|
| |||
| |||
| perfekt:) WOT en besparing hehe tack så mycket mutch am beställning:) |
|
| |||
| |||
| Inga problem, när som helst. du kommer vara mycket nöjd med detta och misstänker jag, mycket bra fråga.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har svart en med fönster, dess niice
| |||
| |||
| am tänker göra fönstret större så jag kan se i fall mer .. sina beställda CUD vara med mig i några dagar:) |
|
| |||
| |||
| och fönstren är perfekt redan det kan du se alla de fall utom disken och hårddiskfack de är de enda saker som tillsammans med psu men fönstren kan du se moderkort, Gfx, processor och fläktar etc. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| NZXT eller Gigabyte Aurora 570? | harryc | Cases & Power Supplies | 2 | 30 maj 2008 14:03 |
| 3D Aurora 570 - silver eller svart? | Gazmondo | Cases & Power Supplies | 6 | 21 mars 2008 06:14 |
| Artic Silver behövs! | Cew27 | CJ Används Marketplace | 11 | 4 mars 2008 15:51 |
| Trend Aurora Duet ISDN Tester | delboy2028 | CJ Används Marketplace | 1 | 26 januari 2008 01:55 |
| Nvidia 8800gtx i en gigabyte Aurora 3d | Cew27 | Cases & Power Supplies | 4 | 29 december 2007 17:28 |
| Thread Tools | |
| |