![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| spørgsmål ... Jeg har et slankt række computer ... og im om at opgradere hukommelsen og skærmkortet, men naturligvis på 180 watt levere det kommer med plejer klare det ... sin latterligt svært at finde en strømforsyning, så det passer i denne sag, der har meget pift til det ... hvem har nogensinde brugt en strømforsyning ... men gjorde ikke sætte det i tårnet og overladt det udenfor? muligt?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Folk bench test pc'er hele tiden uden endnu en sag, så jeg tror, det ville være fint.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You're going to have afkøling spørgsmål, fordi den side, vil være åbne og har en underlig luftstrøm. Jeg vil bare købe en ny sag eller gøre nogle kreative "reparation" med en dremel værktøj;)
| |||
| |||
| yeah der ikke er noget problem overhovedet at have strømforsyningen uden, men sørg for, er i en "sikker" sted, du ikke ønsker, at din kat eller hund rodet med ledningerne ... xDDD (personlig erfaring taler) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ill anden, at erfaringen
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, det bliver det også fint. Jeg har gjort det før. Du kan altid bare bodge en fan over hullet hvor PSU bruges til at passe eller dække dem over med nogle metalplader.
|
| |||
| |||
| Hell, jeg sommetider krog drev i PC A til PSU i PC B med både åbne! Gemmer have for at fjerne dem, når det gør data redning.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg er nødt til at tale på min pc lige nu, er ligesom i ugevis, så alle før mig sagde, ye sin fine:) |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig! Bare swap datakablet overtaget og forlade magten tilsluttet.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er de 115 og 320 Bag Power Supply? | boywash12 | Cases & Strømforsyninger | 10 | 27 juli 2009 23:53 |
| Power Supply | realny777 | Cases & Strømforsyninger | 10 | 20 februar 2008 15:02 |
| Har jeg brug for en ny strømforsyning? | JiggyFly | Cases & Strømforsyninger | 6 | 5 januar 2008 22:13 |
| Power Supply Q | grahamgb | Cases & Strømforsyninger | 1 | 5 december 2007 01:14 |
| New Power Supply | Varg | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 7 november 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |