![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| kysymys ... Minulla on slimline sarja tietokone ... ja im noin päivittää muisti ja näytönohjain, mutta on selvää, että 180 watin tarjonnan se tulee tapana käsitellä sitä ... sen naurettavan vaikea löytää virtalähteen sovi tässä asiassa, että on paljon puhti siihen ... Onko kukaan käyttänyt virtalähde ... mutta didnt laita se torni ja jättänyt sen ulkopuolelle? mahdollista? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ihmiset suoritetaan testipenkissä tietokoneet koko ajan edes tapauksessa niin uskon, että se olisi hieno.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet menossa on jäähdytyksen kysymykset, koska sillä puolella on avoin ja on outo ilmavirta. I'd vain ostaa uutta tapausta tai tehdä jotain luovaa "korjaus", jonka DREMEL väline;)
| |||
| |||
| joo ei ole ongelma kaikkea ottaa virtalähteen ulkopuolella, mutta varmista, että on "turvallinen" paikka, te dont halua kissan tai koiran sotku kanssa johdot ... xDDD (henkilökohtainen kokemus puhumisen) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| huonosti toinen, että kokemukset
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni se on sekin. Olen tehnyt sen ennenkin. Voisit aina vain bodge tuulettimen yli reiän jossa PSU käytetään sovi tai peitä se joidenkin metallilevyt.
|
| |||
| |||
| Helvetti, olen joskus koukku asemat PC A liite PSU PC B sekä avattu! Tallentaa ottaa niiden poistamiseksi, kun teet tietojen pelastus.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Minun tapauksessa minun pc juuri nyt, on niin viikkoja, niin kuin kaikki ennen minua sanoneet, te sen hieno:) |
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä! Just swap datakaapeli yli ja jätä virta kytketty.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mitkä ovat 115 ja 320 takana virtalähde? | boywash12 | Kotelot & Virtalähteet | 10 | 27. Jul 2009 23:53 |
| Power Supply | realny777 | Kotelot & Virtalähteet | 10 | 20th Feb 2008 15:02 |
| Do I Need A New Power Supply? | JiggyFly | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 5. Jan 2008 22:13 |
| Power Supply Q | grahamgb | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 5. Joulukuu 2007 01:14 |
| Uusi Power Supply | Susi | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 7. marraskuu 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |