![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| vraag ... Ik heb een slimline serie computer ... en im over ter verbetering van het geheugen en de videokaart, maar uiteraard de 180 watt te leveren komt met wont handle it ... haar belachelijk hard aan een voeding te passen in dit geval dat heeft veel oomph hem ... Heeft iemand ooit gebruikt een voeding ... maar didnt gezet in de toren en lieten het buiten? mogelijk? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mensen bench test pc de hele tijd, zonder ook maar een geval dus ik denk dat zou prima.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You're going to have koeling problemen omdat de kant zal worden geopend en hebben een raar luchtstroom. Ik wil gewoon kopen van een nieuwe zaak of wat creatieve "reparatie" met een Dremel tool;)
| |||
| |||
| ja er is geen probleem om op die de stroomvoorziening buiten, maar zorg er wel voor in een "veilige" plaats, je niet wilt dat uw kat of hond puinhoop met de bedrading ... xDDD (persoonlijke ervaring praten) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ziek tweede dat de ervaring
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat het zal ook goed. Ik heb het gedaan voor. Je kon altijd alleen bodge een fan in het gat waar de PSU gebruikt om te passen of te bedekken en het over met enkele metalen plaat.
|
| |||
| |||
| Hell, ik soms haak-drives in de PC-A bij de PSU in PC B met zowel open! Slaat hebben om ze te verwijderen wanneer het doen gegevens redding.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ik heb tot geval op mijn pc nu is net als dat voor weken, zodat iedereen voor mij al zei, gij haar geldboete:) |
|
| |||
| |||
| Ik ben het eens! Net swap de gegevens over de kabel en laat de stroom aangesloten.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat zijn de 115 en 320 Achter de Power Supply? | boywash12 | Cases & Power Supplies | 10 | 27 jul 2009 23:53 |
| Power Supply | realny777 | Cases & Power Supplies | 10 | 20 feb 2008 15:02 |
| Moet ik een nieuwe Power Supply? | JiggyFly | Cases & Power Supplies | 6 | De 5 januari 2008 22:13 |
| Power Supply Q | grahamgb | Cases & Power Supplies | 1 | 5 Dec 2007 01:14 |
| Nieuwe Power Supply | Varg | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 7 nov 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |