![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| spørsmål ... Jeg har en slimline serien datamaskinen ... og im om å oppgradere minne og skjermkort, men åpenbart det 180 watts forsyning det kommer med wont håndtere det ... sin latterlig vanskelig å finne en strømforsyning til å passe i denne saken som har mye oomph til det ... har noen noen gang brukt en strømforsyning ... men didnt putte den i tårnet og forlot det utenfra? mulig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personer benk test PCer hele tiden uten enda en sak, så jeg tror det ville være fint.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du er nødt til kjøling problemer fordi siden vil være åpen og har en merkelig luftstrøm. Jeg vil bare kjøpe en ny sak eller gjøre noe kreativt "reparasjoner" med dremel verktøy;)
| |||
| |||
| ja det er ikke noe problem i det hele tatt på at strømforsyningen utsiden, men sørg er en "sikker" plass, er du ikke ønsker at din katt eller hund rotet med ledninger ... xDDD (personlig erfaring snakker) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ill andre som opplever
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror det blir bra også. Jeg har gjort det før. Du kunne jo bare bodge en vifte over hullet der PSU brukes til å passe på eller dekke over med noe metall ark.
|
| |||
| |||
| Hell, jeg krok harddisker i PC-en til PSU i PC B med både åpne! Lagrer måtte fjerne dem når du gjør data redning.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg har til sak på min pc nå vært sånn i uker, slik som alle før meg sa dere fint:) |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig! Bare swap datakabelen over og la strøm tilkoblet.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er 115 og 320 Behind strømforsyningen? | boywash12 | Bærevesker & Strømforsyning | 10 | 27 juli 2009 23:53 |
| Strømforsyningsenhet | realny777 | Bærevesker & Strømforsyning | 10 | 20 februar 2008 15:02 |
| Trenger jeg en ny strømforsyning? | JiggyFly | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 5 januar 2008 22:13 |
| Strømforsyningsenhet Q | grahamgb | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 5 desember 2007 01:14 |
| Ny strømforsyning | Varg | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 7 november 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |