![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| fråga ... Jag har en slimmad serien ... och IM om att uppgradera minne och grafikkort, men uppenbarligen 180 watt leverera den levereras med vana hand om det ... det löjligt svårt att hitta ett nätaggregat som passar i detta fall som har mycket glans till det ... har någon gång använt ett nätaggregat ... men didnt placera den i tornet och lämnade den utanför? möjligt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Människor bänk test datorer hela tiden utan att ens ett fall så jag tror att det skulle vara bra.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kommer att få kyla frågor eftersom sidan kommer att vara öppen och ha en konstig luftflödet. Jag skulle bara köpa ett nytt ärende eller göra något kreativt "reparation" med en dremel verktyg;)
| |||
| |||
| Ja det är inga problem alls med strömförsörjningen utanför, men se till att det i en "säker" plats du inte vill att din hund eller katt röran med kablar ... xDDD (personlig erfarenhet talar) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sjuka andra att uppleva
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror det kommer att bli bra. Jag har gjort det förut. Du kan alltid bara bodge en fläkt över hålet där PSU som används för att passa in eller täcka över med några av plåt.
|
| |||
| |||
| Helvete, jag ibland kroks enheter i PC A till PSU i dator B med både öppna! Sparar med att ta bort dem när de gör data räddning.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jag måste fråga om min dator nu, varit så där i flera veckor, så som alla innan mig sagt, ni sin fina:) |
|
| |||
| |||
| Jag håller med! Bara växlingsutrymmet datakabeln över och lämna makten ansluten.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilka är de 115 och 320 Bakom nätaggregat? | boywash12 | Cases & Power Supplies | 10 | 27 juli 2009 23:53 |
| Strömförsörjning | realny777 | Cases & Power Supplies | 10 | 20 februari 2008 15:02 |
| Måste jag ha ett nytt nätaggregat? | JiggyFly | Cases & Power Supplies | 6 | 5 januari 2008 22:13 |
| Strömförsörjning Q | grahamgb | Cases & Power Supplies | 1 | 5 december 2007 01:14 |
| Nya Strömförsörjning | Varg | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 7 november 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |