![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Tja, jeg har færdig udskille dele til min nye Gaming Computer, jeg primært fulgt carboner guide til at finde den rigtige ting. Men jeg er nødt til at tage en sag / PSU ...
Jeg har en hård tid at beslutte, theres en masse muligheder og en masse mennesker siger forskellige ting. Penge er et problem med denne skrivebordet, og jeg er allerede kører kort fra at sætte i 8800GT. Heres de bygge videre på: E8400 Wolfdale 3,0 GHz Core 2 Duo Gigabyte GA-P35C MOBO 2GB DDR2 Corsair (måske opgradere til 4 i fremtiden) 8800gt 512MB 1x HDD 500GB 7200rpm, 1x 160GB 7200rpm For det tilfælde, jeg gerne vil noget, som du kan se til, eventuelt med LED's. For PSU, jeg gerne vil noget pålidelige, der ikke vil dræbe mine dele. Sorry for reposting noget, som sandsynligvis blevet indsendt hundrede eller flere gange. Jeg troede ikke, jeg vil være i stand til at finde en med præcis dette opbygge og lede efter det samme som mig. Jeg sætter stor pris på enhver hjælp / svar. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
En stor sag (med blå førte fans) ville være det Antec 900. Ikke alt for pebret enten.
PSU, Kig på 500W-600 W rækkevidde, Enermax Liberty er et godt valg, men også have et kig på Coolermaster sortiment af »Realpower 'eller Corsair mærke. Alle tre giver dig bang for din sorteper.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Det er temmelig billigt, men ville det få arbejdet gjort i forhold til Realpower du foreslog? De billigste Enermax Libery var 92 bukke fra Mwave. Jeg forstår PSU er meget vigtigt, jeg ønsker blot at sørge for jeg får en god handel. = D |
|
|
|||
|
|||
|
Det har de spec's til at køre din rig, men det er højt, og jeg mener højt for en PSU, især når den belastning.
Hvis du kan klare at gå til det. Men jeg vil ikke.
|
|||
|
|||
|
Tak for hurtig reaktion, efter nogle yderligere forskning, kan jeg godt lide, hvad jeg se om Antec Earthwatts EA 500. Kan jeg få din mening om, at du?
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16817371007 Theres en $ 15 off-kode, hvilket ville gøre den endelige pris $ 35 afsendt efter rabatter. Jeg er lige ved ikke, om jeg kan få det til mit hus, og få rabat udfyldt og afsendt senest den 31 januar. Mener De, at der vil være muligt? Hvis newegg skibe på søndag, hvilket jeg tvivler på de gør det, jeg vil have det med onsdag efter deres "garanteret 3 dag Fedex" shipping metode. Hvis de ikke skib på søndag, vil jeg få det torsdag. Hvis de får det til mig hurtigt nok. Thats skubbe det, fordi det har at blive sendt den præcise dag, jeg får den. Uh! |
|
|
|||
|
|||
|
Definitely. Ikke citere Antec i mit første indlæg gjorde I. undskyldt, det var snarere efterladende mig.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du kan betale $ 2.99 for "Rush Processing" på newegg der er garanteret samme dag.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|