![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No, olen valmis nostojärjestelmä osia minun uusi Gaming Computer, olen lähinnä seurannut hiiliatomia opas löytää sopiva kamaa. Olen kuitenkin on valittava a Asia / PSU ... Minulla on kova aika päättää Theres paljon vaihtoehtoja, ja monet ihmiset sanovat eri juttuja. Raha on kysymys tämän työpöydän, ja olen jo lyhyen varoittamatta on 8800GT. Heres luontinumero: E8400 Wolfdale 3,0 GHz Core 2 Duo Gigabyte GA-P35C MOBO 2GB DDR2 kaapparilaiva (voi päivittää 4 tulevaisuudessa) 8800gt 512MB 1x hdd 500GB 7200Rpm, 1x 160GB 7200Rpm Niitä tapauksia varten, haluan jotain, josta voi nähdä osaksi mahdollisesti LED's. Jotta PSU, haluan jotain luotettava, joka ei tappaa minun osia. Sorry for reposting jotain, joka on todennäköisesti lähetetty sata tai useamman kerran. En usko, I'd löytää joku tämän tarkka rakentaa ja etsii samaa kuin minulle. Arvostan suuresti apua / vastauksia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Suuri tapauksessa (jossa on sininen johtanut puhaltimet) olisi Antec 900. Ei liian tyyris joko. PSU, Tutustu on 500W-600W-alue, Enermax Liberty on hyvä valinta, mutta on myös tarkasteltava Coolermaster n valikoima "Realpower" tai Corsair tuotemerkin. Kaikki kolme teille bang for your buck.
|
| |||
| |||
| Quote:
Se on aika halpaa, mutta se saada työ verrattuna on Realpower esititte? Halvin Enermax Libery oli 92 taalaa alkaen Mwave. Ymmärrän PSU on erittäin tärkeää, haluan vain varmistaa Saan paljon. = D |
|
| |||
| |||
| Se sai spec: n ajaa sinun kamppeet, mutta se ääneen, enkä tarkoita sitä ääneen, että PSU, varsinkin, kun kuormaa. Jos pystyt selviytymään että sitten siitä. Mutta en halua.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kiitos, että nopea reagointi sen jälkeen, kun joitakin lisätutkimuksia, pidän mielestäni siitä, Antec Earthwatts EA 500. Voinko saada mielipiteenne tästä asiasta? http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16817371007 Theres dollarin 15 off-koodi, joka tekisi lopullisen hinnan $ 35 lähetysvuotta jälkeen hyvitykset. En vain tiedä, voinko saada se oma talo ja saada hyvityksen täytetty ja lähetetty Jan 31st. Oletteko sitä mieltä, että ihan on mahdollista? Jos newegg alusten sunnuntaina, mitä epäilen ne, Otan sen keskiviikko mukaan niiden "taattu 3päivää Fedex" merenkulkuun menetelmällä. Jos he eivät aluksen sunnuntaina, aion saada sen torstaina. Jos he saavat sen minulle tarpeeksi nopeita. Thats työntämällä sitä, koska se on postitetaan tarkka päivä saan sen. Ugh! |
|
| |||
| |||
| Ehdottomasti. Ei lainata Antec minun ensimmäinen viesti ei I. Pahoittelut, että oli melko huolimaton minua.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit maksaa $ 2.99 for "Rush Processing" at newegg joka takaa saman päivän aikana.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ihanteellinen PSU ja asia valita | dsaliba | Kotelot & Virtalähteet | 7 | 3. Sep 2008 02:44 |
| Mikä RAM valita? | stefmat90 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 2. Jan 2008 07:13 |
| Ohjeista, jotka haluat valita. | sgtoku | Rautatavaran Chat | 1 | 2nd Lokakuu 2007 22:34 |
| Auta minua Valitse! | MCouary | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 29. Sep 2007 21:08 |
| Please Help Me Valitse Mobo ... | sirantonycartwright | CPUs, Emolevyt & RAM | 16 | 21. kesäkuu 2007 03:06 |
| Thread Tools | |
| |