mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Help me kiezen voor een geval / PSU alsjeblieft!

Reply

Thread Tools
Old 26 januari 2008, 18:22
Lid Fractie

Default Help me kiezen voor een geval / PSU alsjeblieft!

Nou, ik heb afgewerkt picking out onderdelen voor mijn nieuwe Gaming Computer, ik voornamelijk gevolgd kool gids voor het vinden van de juiste spullen. Maar ik moet kiezen uit een zaak / PSU ...

Ik heb een moeilijke tijd te beslissen, theres veel mogelijkheden en veel mensen zeggen verschillende dingen. Geld is een probleem met deze desktop, en ik ben al actief korte uit de invoering van de 8800GT.

Heres het bouwen:

E8400 Wolfdale 3,0 GHz Core 2 Duo
Gigabyte GA-P35C mobo
2GB DDR2 Corsair (kan upgraden naar 4 in de toekomst)
8800gt 512mb
1x hdd 500GB 7200rpm, 1x 160GB 7200rpm

Voor het geval, ik wil graag iets dat je kunt zien in, eventueel met LED's. Voor de PSU, ik wil graag iets betrouwbaar is dat niet zal vermoorden mijn delen.

Sorry voor reposting iets wat waarschijnlijk zijn gepost honderd of meer keer. Ik niet denk dat ik zou kunnen vinden iemand met dit exacte bouwen en op zoek naar hetzelfde als ik.

Ik heb grote waardering voor alle hulp / reacties.
Old 26 januari 2008, 18:37
Donor Groep

Een grote zaak (met blauwe LED fans) zou de Antec 900. Niet al te prijzig zijn.

PSU, Neem een kijkje op de 500W-600W bereik, Enermax Liberty is een goede keuze, maar ook een blik werpen op Coolermaster het assortiment van 'Realpower' of het merk Corsair. Alle drie geven je bang voor je buck.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 26 januari 2008, 19:30
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linasita View Post
Een grote zaak (met blauwe LED fans) zou de Antec 900. Niet al te prijzig zijn.

PSU, Neem een kijkje op de 500W-600W bereik, Enermax Liberty is een goede keuze, maar ook een blik werpen op Coolermaster het assortiment van 'Realpower' of het merk Corsair. Alle drie geven je bang voor je buck.
Bedankt. U noemt het Coolmaster merk, zou zoiets als dit Cooler Master Extreme Power 500W werk? Het is een stuk gemakkelijker op de begroting.

Het is redelijk goedkoop, maar zou hij het werk in vergelijking met de Realpower u voorgesteld? De goedkoopste Enermax Libery was 92 dollar uit mwave. Ik begrijp de PSU is heel belangrijk, ik wil alleen maar om ervoor te zorgen dat ik krijg een goede deal. = D
Old 26 januari 2008, 19:44
Donor Groep

It's got the spec's om uw tuig, maar het is hard, en ik bedoel hardop voor een PSU, vooral wanneer het op belasting.

Als je kunt omgaan met die vervolgens voor gaan. Maar ik zou niet.

-Kanoakavirus
Old 26 januari 2008, 19:53
Lid Fractie

Bedankt voor de snelle reactie, na een verder onderzoek, Ik hou van wat ik zie over de Antec Earthwatts EA 500. Kan ik uw mening over dat alstublieft?

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16817371007

Theres een $ 15 korting code, waardoor de uiteindelijke prijs $ 35 shipped na kortingen. Ik weet niet of ik kan krijgen op mijn huis, en krijgen de korting ingevuld en ingezonden door 31 jan. Denkt u dat zou mogelijk zijn? Als newegg schepen op zondag, wat ik betwijfel of ze doen, ik heb hem door woensdag op basis van hun "gegarandeerde 3 dag Fedex" verzendwijze. Als ze geen schip op zondag, ik zal het donderdag. Als ze het me snel genoeg. Thats duwen, want het moet per e-mail de exacte dag krijg ik het.

Ugh!
Old 27 januari 2008, 00:47
Donor Groep

Absoluut. Geen citaat Antec in mijn eerste post had I. Excuses, dat was nogal lui van mij.

-Kanoakavirus
Old 27 januari 2008, 01:12
Donor Groep

U kunt betalen $ 2,99 voor "Rush verwerking" op newegg die gegarandeerd dezelfde dag.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.