mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærevesker & Strømforsyning

Register

Hjelp meg å velge en sak / PSU please!

Reply

Thread Tools
Old 26th 2008, 18:22
Medlem Group

Default Hjelp meg å velge en sak / PSU please!

Vel, jeg er ferdig med å velge ut deler av min nye Gaming Computer, jeg hovedsak fulgt Carbons guide med å finne de riktige tingene. Men jeg må plukke ut en Case / PSU ...

Jeg har en tøff tid på å bestemme, Theres mange valg og mange mennesker som sier forskjellige ting. Penger er et problem med dette skrivebordet, og jeg allerede kjører kort fra å sette i 8800GT.

Heres byggnummeret:

E8400 Wolfdale 3,0 GHz Core 2 Duo
Gigabyte GA-P35C MOBO
2GB DDR2 Corsair (kanskje oppgradere til 4 i fremtiden)
8800gt 512MB
1x HDD 500GB 7200RPM, 1x 160GB 7200RPM

For det tilfellet, vil jeg gjerne noe du kan se inn, muligens med LED's. For PSU, vil jeg gjerne noe pålitelig som ikke vil drepe min deler.

Sorry for reposting noe som sannsynligvis blitt lagt hundre eller flere ganger. Jeg ikke trodde jeg kunne finne noen med den eksakte bygge og leter etter det samme som meg.

Jeg setter stor pris på hjelp / tiltak.
Old 26th 2008, 18:37
Donor Group

En stor sak (med blå ledet fans) vil være det Antec 900. Ikke altfor dyr heller.

PSU, ta en titt på 500W-600W rekkevidde, Enermax Liberty er et godt valg, men også ta en titt på Coolermaster utvalg av "Realpower 'eller Corsair merke. Alle tre gir deg igjen for pengene.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 26th 2008, 19:30
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by alex View Post
En stor sak (med blå ledet fans) vil være det Antec 900. Ikke altfor dyr heller.

PSU, ta en titt på 500W-600W rekkevidde, Enermax Liberty er et godt valg, men også ta en titt på Coolermaster utvalg av "Realpower 'eller Corsair merke. Alle tre gir deg igjen for pengene.
Takk. Du nevner Coolmaster merke, ville noe sånt Cooler MASTER ekstrem kraft 500W arbeid? Det er enklere på budsjettet.

Det er ganske billig, men ville det få jobben gjort i forhold til Realpower du foreslo? Den billigste Enermax Libery var 92 dollar fra Mwave. Jeg forstår PSU er svært viktig, jeg bare ønsker å sikre at jeg får en god avtale. = D
Old 26th 2008, 19:44
Donor Group

Det har spec er å kjøre rigg, men det er høyt, og jeg mener høyt for en PSU, spesielt når på belastningen.

Hvis du kan takle det så gå for det. Men jeg ville ikke.

-Kanoakavirus
Old 26th 2008, 19:53
Medlem Group

Takk for raskt svar, etter noen videre forskning, jeg liker det jeg ser om Antec Earthwatts EA 500. Kan jeg få din mening om som takk?

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16817371007

Theres en $ 15 av koden, som ville gjøre den endelige prisen $ 35 sendes etter rabatter. Jeg vet ikke om jeg kan få det til huset mitt, og få rabatt fylt ut og sendt innen 31 januar. Tror du vil være mulig? Hvis newegg skip på søndag, som jeg tviler de gjør, jeg vil ha det med onsdag i henhold til "garantert 3 dag Fedex" leveringsmåtene. Hvis de ikke skipet på søndag, vil jeg få det torsdag. Hvis de får det til meg raskt nok. Dvs presse det, fordi det må være sendt den eksakte dagen jeg får det.

Ugh!
Old 27th 2008, 00:47
Donor Group

Definitivt. Visste ikke Sitat Antec i mitt første innlegg gjorde I. unnskyldninger, det var heller remiss av meg.

-Kanoakavirus
Old 27th 2008, 01:12
Donor Group

Du kan betale $ 2.99 for "Rush Processing" på newegg som garantert samme dag.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ideal PSU og sak å velge dsaliba Bærevesker & Strømforsyning 7 3dje sep 2008 02:44
Hvilken RAM du skal velge? stefmat90 CPUer, Hovedkort & RAM 3 2 januar 2008 07:13
Hjelp, som du velger. sgtoku General Hardware Chat 1 2 oktober 2007 22:34
Hjelp meg velge! MCouary Kabinetter & Skjermer 2 29. sep 2007 21:08
Please Help Me Choose A Mobo ... sirantonycartwright CPUer, Hovedkort & RAM 16 21 juni 2007 03:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.