![]() |
|
| |||
| |||
| Vel, jeg er ferdig med å velge ut deler av min nye Gaming Computer, jeg hovedsak fulgt Carbons guide med å finne de riktige tingene. Men jeg må plukke ut en Case / PSU ... Jeg har en tøff tid på å bestemme, Theres mange valg og mange mennesker som sier forskjellige ting. Penger er et problem med dette skrivebordet, og jeg allerede kjører kort fra å sette i 8800GT. Heres byggnummeret: E8400 Wolfdale 3,0 GHz Core 2 Duo Gigabyte GA-P35C MOBO 2GB DDR2 Corsair (kanskje oppgradere til 4 i fremtiden) 8800gt 512MB 1x HDD 500GB 7200RPM, 1x 160GB 7200RPM For det tilfellet, vil jeg gjerne noe du kan se inn, muligens med LED's. For PSU, vil jeg gjerne noe pålitelig som ikke vil drepe min deler. Sorry for reposting noe som sannsynligvis blitt lagt hundre eller flere ganger. Jeg ikke trodde jeg kunne finne noen med den eksakte bygge og leter etter det samme som meg. Jeg setter stor pris på hjelp / tiltak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En stor sak (med blå ledet fans) vil være det Antec 900. Ikke altfor dyr heller. PSU, ta en titt på 500W-600W rekkevidde, Enermax Liberty er et godt valg, men også ta en titt på Coolermaster utvalg av "Realpower 'eller Corsair merke. Alle tre gir deg igjen for pengene.
|
| |||
| |||
| Sitat:
Det er ganske billig, men ville det få jobben gjort i forhold til Realpower du foreslo? Den billigste Enermax Libery var 92 dollar fra Mwave. Jeg forstår PSU er svært viktig, jeg bare ønsker å sikre at jeg får en god avtale. = D |
|
| |||
| |||
| Det har spec er å kjøre rigg, men det er høyt, og jeg mener høyt for en PSU, spesielt når på belastningen. Hvis du kan takle det så gå for det. Men jeg ville ikke.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Takk for raskt svar, etter noen videre forskning, jeg liker det jeg ser om Antec Earthwatts EA 500. Kan jeg få din mening om som takk? http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16817371007 Theres en $ 15 av koden, som ville gjøre den endelige prisen $ 35 sendes etter rabatter. Jeg vet ikke om jeg kan få det til huset mitt, og få rabatt fylt ut og sendt innen 31 januar. Tror du vil være mulig? Hvis newegg skip på søndag, som jeg tviler de gjør, jeg vil ha det med onsdag i henhold til "garantert 3 dag Fedex" leveringsmåtene. Hvis de ikke skipet på søndag, vil jeg få det torsdag. Hvis de får det til meg raskt nok. Dvs presse det, fordi det må være sendt den eksakte dagen jeg får det. Ugh! |
|
| |||
| |||
| Definitivt. Visste ikke Sitat Antec i mitt første innlegg gjorde I. unnskyldninger, det var heller remiss av meg.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan betale $ 2.99 for "Rush Processing" på newegg som garantert samme dag.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ideal PSU og sak å velge | dsaliba | Bærevesker & Strømforsyning | 7 | 3dje sep 2008 02:44 |
| Hvilken RAM du skal velge? | stefmat90 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 2 januar 2008 07:13 |
| Hjelp, som du velger. | sgtoku | General Hardware Chat | 1 | 2 oktober 2007 22:34 |
| Hjelp meg velge! | MCouary | Kabinetter & Skjermer | 2 | 29. sep 2007 21:08 |
| Please Help Me Choose A Mobo ... | sirantonycartwright | CPUer, Hovedkort & RAM | 16 | 21 juni 2007 03:06 |
| Thread Tools | |
| |