vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Ohje PSU ja Video Card

Reply

Thread Tools
Old 14 joulukuu 2007, 17:21
Uusi Jäsen

Default Ohje PSU ja Video Card

Okei, joten en halua, että tämä näytönohjain http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814133199
joka edellyttää 350W virtalähde. Minulla on tällä hetkellä 305W virtalähde. Olen Dell E521 tietokoneeseen, Windows Vista. Haluan ostaa tämän virtalähteen
http://www.newegg.com/Product/Produc...silencer% 2b360
joka on 360W, joka täyttää vaatimus näyttösovitinta. Olen asentanut yhden videon kortti minun elinaikanani, kysymykseni on, kuinka vaikeaa on ottaa virtalähde ja asenna uusi, sekä yhdistävät kaikki johdot? Parempi vielä, onko olemassa ohjeita, tai miten minun pitäisi mennä tekemään tämän? Thanks for your help.
Old 15 joulukuu 2007, 05:13
Rahoittajien ryhmän

Helpoin tapa, kun se korvaa virtalähteen tiedä, missä johdot mennä on tarkastella, kun johdot ovat saatavilla exising virtalähde, näet on suuri pistoke menee emolevyn, mahdollisesti 4 pin plug menossa äiti aluksella myös 1 aikoo levykeasemaan, jos sinulla on 1, loput liittimet ovat kaikki saman 4 pistokkeita, ne ovat teidän dvd / cd-asema (t) ja kovalevy (t).
Jos tarvitset, piirtää kaavion, kuinka nykyisen virtalähteen avulla ja tunnistaa johdot teidän uusi valta suppy ja merkitä ne.
PS olisi 4 ruuvia, joilla oma virtalähde teidän tapauksessa vain kumota näitä ja uusi virtalähde kiinnittää vastaavalla tavalla

My System: --

Processor (s):
Intelin 2,4 GHz Core 2 Quad
Emolevy:
ACER EG31M
RAM-muisti:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Äänikortti:
Realtek High Definition Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
500 Gt + 250 Gt + 180gb SATA-2
Optinen asema (t):
DVD-RW + DVD
Asia / PSU:
Merkittömiä asia ja PSU @ 500 W
Jäähdytys:
STOCK
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (t):
19 "LCD-näyttö ja 15 tuuman LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 20 joulukuu 2007, 18:04
Jäsen

Sinun ei pitäisi olla ongelma korvaa tarjontaa, vain irrota liittimet ja poistaa 4 ruuvia ja vedä tarjonnan ulos. Älä unohda vähän 4 pin pistokkeesta, se vain mahtuu yksi tapa joten älkää olko huolissanne siitä, miten väärässä.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.