mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærevesker & Strømforsyning

Register

Hjelp med PSU og skjermkort

Reply

Thread Tools
Old 14th 2007 des 17:21
New Member Group

Default Hjelp med PSU og skjermkort

Ok, så jeg vil ha dette skjermkortet http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814133199
som krever en 350W strømforsyning. Jeg har en 305W strømforsyning. Jeg har en Dell E521 datamaskin som kjører Windows Vista. Jeg vil kjøpe denne strømforsyningen
http://www.newegg.com/Product/Produc...silencer% 2b360
som er 360W, oppfyller kravet til skjermkortet. Jeg har installert en skjermkortet i mitt liv, mitt spørsmål er, hvor vanskelig er det å ta ut en strømforsyning og installere en ny en, så vel som kobler alle ledningene? Bedre ennå, er det for dette, eller hvordan skal jeg gå om dette? Takk for hjelpen.
Old 15nde Dec 2007, 05:13
Donor Group

Den enkleste måten når erstatte strømforsyningen å vite hvor ledninger gå er å se hvor ledningene er på exising strømforsyningen, vil du se det er en stor plugg skal hovedkortet, muligens en 4 pin plug skal moren bord også, 1 går til diskettstasjon hvis du har 1, de resterende plugger vil være den samme 4 pin støpsler, disse er på DVD / CD-stasjon (er) og harddisken (e).
Hvis du trenger å tegne et diagram av hvordan din nåværende strømforsyningen kobles du og identifisere ledninger på ny kraft suppy og etikettere dem.
PS bør det 4 skruer som holder din strømforsyning i ditt tilfelle, er det bare å angre disse og den nye strømforsyningen feste på samme måte

Min System: --

Prosessor (er):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Hovedkort:
Acer EG31M
RAM-minne:
2 gig DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Om bord
Harddisk (er):
500GB + 250GB + 180gb SATA 2
Optisk stasjon (er):
DVD-RW + DVD
Case / PSU:
UNBRANDED Case og PSU @ 500 watt
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Skjerm (er):
19 "LCD og 15 tommers LCD
Operating System (s):
Trippel Boot - Windows Vista Ultimat
Old 20nde Dec 2007, 18:04
Medlem Group

Du bør ikke ha noen problem å erstatte tilbudet, bare koble koblere og fjerne 4 skruer og trekke tilbudet ut. Ikke glem den lille 4-pinners kontakten, vil den bare passer en måte så ikke bekymre deg for å få det galt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.