mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Hvordan tilføjer jeg en fan her? (billeder inkluderet)

Reply

Thread Tools
Old 29. maj 2009, 16:24
Ny Medlem Gruppen

Default Hvordan tilføjer jeg en fan her? (billeder inkluderet)

I nogle tilfælde (ca. en gang om måneden) får et popup besked at mit skærmkort uret hastighed er automatisk blevet reduceret, fordi det er for varmt. Hvis jeg åbner min computer og tjekke, det er faktisk temmelig varm.

http://www.imgur.com/034hO

Du kan se, at der er en rist lige over skærmkort, og jeg vil gerne montere en fan her for at hjælpe cool det. Så vidt jeg kan fortælle, er der ingen eksisterende ramme eller skruehuller eller noget for at tilføje en fan. Vil det være et problem?

http://www.imgur.com/ioMIp

Dette er den eneste fri-stik, at jeg kan finde der kommer fra min strømforsyning. Vil jeg være i stand til at tilføje en fan uden også at få en ny strømforsyning? Hvis ikke det er ikke en enorm håndtere, fordi jeg havde brug for en ny PSU alligevel, men jeg vil hellere få dette kort køles hurtigst muligt.
Old 29. maj 2009, 17:47
Donor-Gruppen

Jeg kan ikke se noget, men en fane over kortet, hvilket ikke ligefrem er nogen form for nyttigt mount. Hvis du mener gitteret vinkelret på det, det er kun tilfældet materiale, det ikke tyder på, at en fan er Monteres der. Den eneste måde du vil gøre en fan arbejde der er Dremeling nogle skruehuller ud.

Ikke desto mindre, jo bedre mulighed er en Accelero passiv køler, og muligvis dumping, hvad der ligner et nVidia chipset bundkort med flammende Northbridge sidder lige ved din nye kort. Jeg kan ikke se, hvilken type bundkortet eller kortet er skønt.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 29. maj 2009, 18:29
Donor-Gruppen

er enig med Carbon
hvis du ikke ønsker at gå til expence af en eftermarkedet heatsink. måske give blæseren på grafikkortet en god rene. også bedre luftstrøm omkring kortet med et HFI-relæ til sidelanterner panel af sagen og installere en 120mm fan til foder, at alle vigtige friske kølige så grafikkortet fan kan bruge

hvis det var mig, jeg vil tilføje flere indtagelse fans til frø mere luft i sagen, og også få en eftermarkedet køler til kortet

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 30. maj 2009, 01:19
Donor-Gruppen

Faktisk er jeg regne kunne man jo easiy montere en ventilator der, jeg har en lignende ting for en ven for et stykke tid siden.

Hvis du bare resten ventilator på den lille fane, og derefter bore gennem den side af sagen og stok nogle skruer i, eller hvis du ikke ønsker at gøre at bruge en god lim, someting gerne Gorilla Lim fungerer godt for plastic på metal.

Men da jeg gjorde det, var der ingen Video køligere allerede, og det var flere af blot en generel sag fan. Så egentlig er jeg sige, det kunne lade sig gøre, jeg er bare ikke sikker på, at det ville hjælpe din GPU køling massivt selv, fordi de kun luft det ville skifte, ville være, hvad fan på kortet allerede havde exausted.

Så i sidste ende få en and marked køler som kulstof og Pete nævnt, eller gøre begge dele, hvis du har lyst til spilder tiden med vores tilfælde en smule - Pete kan fortælle dig, hvor sjovt det er
Old 30. maj 2009, 03:28
Medlem Gruppen

Just wondering, men er jeg den eneste, der har bemærket hans kortet vender på hovedet? Og at bundkortet er på den forkerte side af sagen ..... Dens en dell (kan se symbolet i øverste venstre hjørne), som formentlig betyder, at du cant erstatte bord!

Hvis du gør det i stand til at installere en fan en hvilken som helst måde (id være fristet til at bruge lim metoden, men Thats just me!), Nej, du cant bruge denne adapter fra din PSU, men de fleste fans komme med et løb gennem adapter til en Molex, så du vil kunne gøre det på den måde i stedet.
Old 30. maj 2009, 04:09
Donor-Gruppen

Yeah, Dells er lidt weird

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Genopret / Backup-cd's - Behov for at købe ny bærbar, men ønsker, at disse inkluderet?! chikab Laptops, Mobiles & PDA'er 1 17 November 2009 11:18
PROBLEMER MED XP-virus eller O / s? Logs Included redden137 Virus, Spyware & Sikkerhed 10 12 juli 2009 15:56
Urgent Help! Ss Included Læs venligst koglaa Virus, Spyware & Sikkerhed 34 6. apr 2009 03:57
Tapet skiftende, vira (Hijackthis log inkluderet) Diaz Virus, Spyware & Sikkerhed 8 4. sep 2008 16:57
Computer slowness, Hijack log medtaget Diaz Virus, Spyware & Sikkerhed 21 30 december 2007 19:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.