![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen joskus (noin kerran kuussa) avaa popup viestin, että minun näyttösovittimen kellon nopeus on alennetaan automaattisesti, koska se on liian kuuma. Jos minä avaa Oma tietokone ja tarkista, että on todellakin aika lämmintä. http://www.imgur.com/034hO Voit nähdä, että siellä on raastamisen yläpuolelle näytönohjain, ja haluan asentaa puhaltimen täällä auttamassa rauhoitu. Sikäli kun voin kertoa, ei ole olemassa olevan kehyksen tai ruuvin reikiä eikä mitään lisäämällä tuuletin. Voiko tämä olla ongelma? http://www.imgur.com/ioMIp Tämä on ainoa vapaa-liitin, että voin löytää lähtöisin minun virtalähde. Voin lisätä tuuletin ilman myös saada uusi virtalähde? Jos näin ei ole, että ei ole valtava käsitellä, koska minun tarvitsi uutta PSU joka tapauksessa mutta en halua saada tämä kortti jäähdytettävä niin pian kuin mahdollista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En näe mitään mutta välilehti yli kortti, joka ei ole juuri mitään hyötyä mount. Jos tarkoitatte raastamisen kohtisuorassa se, että vain jos materiaali, se ei tarkoita sitä, että tuuletin on asennettava siellä. Ainoa tapa olet menossa tekemään tuuletin työ on Dremeling joitakin ruuvinreiät ulos. Kuitenkin parempi vaihtoehto on Accelero passiivinen jäähdytin, ja mahdollisesti polkumyynnin mitä näyttää nVidia chipset emolevyn kanssa liekittämällä Northbridge istunnon aivan uusi kortti. En ymmärrä, millaista emolevyn tai kortti on tosin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| samaa mieltä Carbon jos dont halua mennä, että expence on Jälkimarkkinoiden heatsink. ehkä antaa tuulettimen että näytönohjain hyvä puhdistaa. myös paremmin ilmavirrasta noin kortin kanssa automaattikatkaisin on puoli paneelin tapauksessa ja asentaa 120mm tuulettimen ruokkia, että kaikki tärkeät tuore viileä joten näytönohjaimen tuuletin voi käyttää ![]() jos se olin minä haluaisin lisätä saanti fanien siementen enemmän lentoliikenteen osalta ja myös saada Jälkimarkkinoiden jäähdytintä varten kortti
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oikeastaan Odotan, voit aivan easiy asentaa tuuletin siellä, tein samanlaisen asia ystävälle hetkeksi takaisin. Jos vain levätä tuuletin, että pieni-välilehti ja valitse sitten porata läpi tuolta puolen osalta ja noudata joitakin ruuveja, tai jos et halua tehdä sitä käyttää hyvää liimaa, someting kuten Gorilla Glue toimii hyvin muovi on metallia. Kuitenkin, kun se ei ollut Video viileämpää jo, ja se oli enemmän vain yleinen tapauksessa tuuletin. Joten todella En sano se voitaisiin tehdä, en vain ole varma, se auttaa GPU jäähdytys massiivisesti vaikka, sillä vain ilmaa se muutos olisi mitä tuuletin on kortti oli jo exausted. Joten lopulta saada esi markkinoilla viileämpi kuin Carbon ja Pete mainittu, tai tehdä molemmat, jos sinusta tuntuu, kuten puuhailemme meidän tapauksessa hieman - Pete voi kertoa teille, kuinka hauskaa se on
|
| |||
| |||
| Just mietin, mutta minä olen ainoa, joka huomannut hänen kortti on ylösalaisin? Ja että emolevy on väärällä puolella tapauksessa ..... Its a dell (voi nähdä tunnuksen vasemmassa yläkulmassa), joka tarkoittaa luultavasti sitä, you cant korvata hallituksen! Jos onnistut asentaa puhaltimen millä keinoin (id houkutusta käyttää liimaa-menetelmällä, mutta thats juuri minulle!), No, you cant käyttää sovittimen omasta PSU, mutta useimmat kannattajat tulevat kanssa kulkevat sovitin, joka Molex, niin voit tehdä sen tällä tavalla sen sijaan. |
|
| |||
| |||
| Joo, Dells ovat hieman outo
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Palauta / Backup CD - on ostettava uusi kannettava tietokone, mutta haluamme näitä Mukana?! | chikab | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 17 marraskuu 2009 11:18 |
| ONGELMIA XP-viruksen tai O / s? Lokit Included | redden137 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 10 | 12. Jul 2009 15:56 |
| Urgent Help! Ss Included Lue | koglaa | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 34 | 6. Huhtikuu 2009 03:57 |
| Taustakuva muuttuu, virukset (Hijackthis loki mukana) | Diaz | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 8 | 4. Sep 2008 16:57 |
| Tietokone hitaus, Hijack loki sisältyvät | Diaz | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 21 | 30 Dec 2007 19:10 |
| Thread Tools | |
| |