mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Hoe voeg ik een fan hier? (foto's inbegrepen)

Reply

Thread Tools
Old 29 mei 2009, 16:24
Nieuw Lid Fractie

Default Hoe voeg ik een fan hier? (foto's inbegrepen)

Ik soms (ongeveer een keer per maand) krijgt een pop-up bericht dat mijn videokaart kloksnelheid is automatisch verlaagd, omdat het te warm is. Als ik mijn computer open te stellen en te controleren, het is inderdaad behoorlijk warm.

http://www.imgur.com/034hO

Je kunt zien dat er een rooster boven de videokaart, en ik zou graag een fan te monteren om u te helpen afkoelen. Voor zover ik kan vertellen, is er geen bestaande frame of schroefgaten of iets voor het toevoegen van een ventilator. Is dat een probleem?

http://www.imgur.com/ioMIp

Dit is de enige vrije-connector die ik kan vinden uit mijn voeding. Kan ik u een fan zonder ook een nieuwe voeding? Indien niet, dat is niet een grote deal, omdat ik nodig een nieuwe PSU toch maar ik liever krijgen deze kaart afgekoeld zo spoedig mogelijk.
Old 29 mei 2009, 17:47
Donor Groep

Ik ben niet alles zien, maar een tab op de kaart, die niet precies welk soort nuttige mount. Als je bedoelt het raspen loodrecht op, dat is gewoon zaak materiaal, het geeft niet aan dat een ventilator mountable daar. De enige manier waarop u bent gaan maken een fan werk is er Dremeling sommige schroefgaten uit.

Niettemin is de betere optie is een Accelero passieve koeler en eventueel dumpingprocedure wat lijkt op een nVidia chipset moederbord met de brandende Northbridge vergadering recht door uw nieuwe kaart. Ik kan niet zien wat voor type het moederbord of de kaart wel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 29 mei 2009, 18:29
Donor Groep

eens met Carbon
als je niet wil naar de expence een aftermarket koeling. Misschien geven de fan op de grafische kaart een goed schoon. Ook een betere luchtstroom rond de kaart met een uitsnede van de zijwand van de zaak en het installeren van een 120mm fan te voeden dat alle belangrijke frisse koele zodat de grafische kaart ventilator kan gebruiken

Als ik het was zou ik meer intake fans aan zaad meer lucht in de zaak en krijgt ook een aftermarket koeler voor de kaart

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 30 mei 2009, 01:19
Donor Groep

Eigenlijk denk ik je kon heel easiy mount er een fan, ik heb een soortgelijke zaak voor een vriend een tijdje terug.

Als je gewoon de rest fan op dat er weinig tab, en vervolgens boor via die kant van de zaak en houd enkele schroeven in, of als u niet wilt doen die gebruik maken van een goede lijm, someting zoals Gorilla Glue werkt goed voor plastic op metaal.

Maar toen ik het deed, was er geen Video koeler al, en het was meer van alleen een algemene geval fan. Dus eigenlijk ben ik zeggen dat het kan gebeuren, ik ben gewoon niet zeker dat het zou helpen uw GPU koeling massaal al, aangezien het slechts de lucht zou verschuiven, zou wat de fan op de kaart reeds exausted.

Dus uiteindelijk krijg een ATER markt koeler als koolstof en Pete genoemd, of beide als je het gevoel dat gehannes met ons geval een beetje - Pete kan u vertellen hoe leuk dat is
Old 30 mei 2009, 03:28
Lid Fractie

Just me af, maar ben ik de enige die gemerkt zijn kaart ondersteboven? En het moederbord is dat aan de verkeerde kant van de zaak ..... Het is een Dell (zie het symbool in de linkerbovenhoek), die waarschijnlijk betekent dat u cant vervanging van de raad!

Als u nog beheren tot het installeren van een ventilator met welke middelen (id verleiden gebruik te maken van de lijm methode, maar thats just me!), Nee, u huicheltaal gebruik die adapter van je PSU, maar de meeste fans worden geleverd met een adapter voor lopen via een Molex, zodat je in staat zullen zijn om het te doen op die manier plaats.
Old 30 mei 2009, 04:09
Donor Groep

Ja, Dells zijn een beetje raar

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Restore / Backup CD's - aan te schaffen Nieuwe laptop, maar willen dat deze Included?! chikab Laptops, Mobiles & PDA's 1 17 november 2009 11:18
PROBLEMEN MET XP-virus of O / s? Logs Inbegrepen redden137 Virus, spyware & Security 10 12 jul 2009 15:56
Dringende Help! Ss Inclusief Please Read koglaa Virus, spyware & Security 34 De 6 april 2009 03:57
Achtergrond veranderen, virussen (HijackThis log inbegrepen) Diaz Virus, spyware & Security 8 4e Sep 2008 16:57
Computer traagheid, kapen logboek opgenomen Diaz Virus, spyware & Security 21 30 dec 2007 19:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.