mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærevesker & Strømforsyning

Register

Hvordan legger jeg en fan her? (bilder inkludert)

Reply

Thread Tools
Old 29 mai 2009, 16:24
New Member Group

Default Hvordan legger jeg en fan her? (bilder inkludert)

Jeg noen ganger (omtrent en gang i måneden) få en popup-melding om at min skjermkortet klokke farten er automatisk redusert fordi det er for varmt. Hvis jeg åpner min datamaskin og se, det er faktisk ganske varm.

http://www.imgur.com/034hO

Du kan se at det er en grating rett ovenfor skjermkortet, og jeg ønsker å montere en vifte her for å hjelpe avkjøle det. Så vidt jeg kan si, er det ingen eksisterende ramme eller skruehull eller noe for å legge til en fan. Vil det være et problem?

http://www.imgur.com/ioMIp

Dette er den eneste gratis tilkobling som jeg kan finne kommer fra min strømforsyning. Vil jeg kunne legge til en vifte uten også å få en ny strømforsyning? Hvis ikke det er ikke en stor avtale, fordi jeg trengte en ny PSU anyway men jeg foretrekker å få dette kortet avkjølte så snart som mulig.
Old 29 mai 2009, 17:47
Donor Group

Jeg ser alt annet enn en kategori over kort, som er ikke akkurat noen slags nyttig mount. Hvis du mener grating vinkelrett på det, det er bare tilfelle materiale, det betyr ikke at en fan er monterbar der. Den eneste måten du skal gjøre en fan arbeidet er det Dremeling noen skruehull ut.

Likevel, det beste alternativet er en Accelero passiv kjøler, og muligens dumping det ser ut som et nVidia-brikkesett hovedkort med Flaming Northbridge sitter rett ved den nye kortet. Jeg kan ikke se hvilken hovedkortet eller kortet er skjønt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 29 mai 2009, 18:29
Donor Group

enig med Carbon
Hvis du ikke vil gå til expence av en ettermarkedet heatsink. kanskje gi fan på grafikkortet godt rent. også bedre luft rundt kortet med et cutout på side panel av saken og installere en 120mm vifte å mate at all viktig frisk kjølig så grafikkortet fan kan bruke

hvis det var meg ville jeg legge til flere inntak fans til seedet mer luft i saken, og også få en ettermarkedet kjøler for kort

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.3GhZ AMD
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1 gig DDR
Graphics Card (s):
256MB G-force
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY Vannkjøling
Nettverk / Internett:
jomfru 50MB
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 30 mai 2009, 01:19
Donor Group

Egentlig Jeg regner du kunne ganske easiy montere en vifte der, jeg gjorde en lignende ting for en venn en stund tilbake.

Hvis du bare resten ventilatoren på det lille kategorien, og deretter bore gjennom den siden av saken og hold noen skruer i, eller hvis du ikke ønsker å gjøre som bruker et godt lim, someting som gorilla Glue fungerer godt for plast på metall.

Men da jeg gjorde det, var det ingen Video kjøler allerede, og det var mer av en generell sak fan. Så egentlig jeg sier det kan bli gjort, jeg er bare ikke at det ville hjelpe GPU kjøling massivt skjønt, fordi bare luft ville skiftet, vil være hva vifte på kortet allerede hadde exausted.

Så til slutt, får en ater marked kjøler som Carbon og Pete nevnt, eller gjøre begge deler hvis du føler for å fiddling med vårt tilfelle litt - Pete kan fortelle deg hvor morsomt det er
Old 30 mai 2009, 03:28
Medlem Group

Bare lurer, men jeg den eneste som har lagt merke til hans kortet opp ned? Og at hovedkortet er på feil side av saken ..... Dens en Dell (kan se symbolet øverst til venstre) som trolig betyr at du skrånende erstatte bord!

Hvis du ikke klarer å installere en vifte med de midler (id bli fristet til å bruke lim metoden, men dvs bare meg!), Nei, du skrånende bruk som adapter fra PSU, men de fleste fans kommer en kjøre via adapter for en Molex, så du vil kunne gjøre det på den måten i stedet.
Old 30 mai 2009, 04:09
Donor Group

Ja, Dells er litt merkelig

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Restore / Backup CD-er - må kjøpe ny bærbar PC, men at disse inkludert?! chikab Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 17 november 2009 11:18
PROBLEMER MED XP-virus eller O / s? Logger Included redden137 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 10 12 juli 2009 15:56
Haster Hjelp! Ss Included Les koglaa Virus, spionprogrammer og sikkerhet 34 6 april 2009 03:57
Bakgrunnsbilde skiftende, virus (Hijackthis log inkludert) Diaz Virus, spionprogrammer og sikkerhet 8 4de Sep 2008 16:57
Computer treghet, Hijack log inkludert Diaz Virus, spionprogrammer og sikkerhet 21 30 desember 2007 19:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.