mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Hvor meget er den energi, omkostninger i forbindelse med en pc, der ...

Reply

Thread Tools
Old 21. november 2008, 06:32
Ny Medlem Gruppen

Default Hvor meget er den energi, omkostninger i forbindelse med en pc, der ...

... har en 700w strømforsyning i et årligt koste? Jeg har 2 pc med en 700w strømforsyning og spekulerede på, hvad der er den årlige energi omkostninger på dem. Også af de 37 "LCD-skærmen.
Old 21. november 2008, 06:56
Donor-Gruppen

Skærmen bliver din største drage. Sluk den!

Hvis du ikke bruger et flertal af denne magt, du kører på en frygtelig effektivitet ratio. Du kigger på omkring $ 150 - $ 200 om året, afhængigt af din el-satser.

Jeg vil sælge 700w og slippe ned til en 500W eller så hvis du ikke kører SLI / Crossfire. AnandTech har en ting om dette for nylig, og selv købe nye størstedelen af omkostningerne blev igen inden måneder.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 23 December 2008, 19:28
Medlem Gruppen

Prisen vil variere i størrelse fra 100-250 afhængigt satser
Hvis du ikke kører en server end Sluk computeren, når du ikke skal bruge den ene dag eller noget og slukke skærmen, når den ikke bruges

Det er bedste måder at spare på el.
Old 23 December 2008, 21:54
Donor-Gruppen

det afhænger af, hvor meget belastning% din bruger. prisen på en computer, der kører 30% belastning vil være langt mindre, end hvis du kørte det ved 90% belastning.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 24 December 2008, 10:54
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af cheesepuff View Post
det afhænger af, hvor meget belastning% din bruger. prisen på en computer, der kører 30% belastning vil være langt mindre, end hvis du kørte det ved 90% belastning.
For nogle virkelige billige strømforsyninger dette er faktisk ikke tilfældet, fordi de affald så meget elektricitet alligevel.

Dette gælder især med høj watttal, billige primærenheder. Folk tror, at de ekstra var bare ikke vil blive anvendt, hvis den ikke er nødvendig, men sandheden er, at de bare producerer overflødige elektricitet.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 1 januar 2009, 22:56
Medlem Gruppen

det afhænger Jeg tror 4 timer en dag med 850 watt vil stige med 100-150 $ om året
Old 7 januar 2009, 16:58
Donor-Gruppen

blev det anslået, at 2x 7950x2 GPU's og en i toppen af den linje, AMD CPU's (for dengang, at is-når 7950x2 var det bedste kort, som nVidia havde) blev det anslået, at du ville bruge omkring $ 100 + et år til at drive det hvis du gamed om det et parti. Man skulle tro moderne kort ville bruge mere strøm end de gamle, så hvis du tænker over det, du kan bruge mere, ligesom $ 150 + med en moderne hi udgangen kortet. (Jeg bygger mine info ud af en Alienware PC review jeg læste dengang)
Old 12 januar 2009, 13:37
Medlem Gruppen

ja så husk at slukke for skærmen og computeren, hvis du ikke bruger den. spare penge på energiregningen og derefter bruge til at købe flere computere!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Computer (komponenter), der bruger mindst mængde energi? samosan General Hardware Chat 3 8 februar 2008 04:53
Lavt energiforbrug computer påkrævet. Jock General Hardware Chat 1 18 januar 2008 08:57
Hvor meget betyder en Nintendo Wii koste? cayla212 PC & Console Gaming 2 31 marts 2007 03:32
Omkostninger i forbindelse med en reel SEO ekspert? Cobalt Web Design, Hosting & SEO 1 21. okt 2006 16:41
PS3 til at koste omkring $ 600 dollars! emmaonline PC & Console Gaming 3 21. okt 2006 09:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.