![]() |
|
| |||
| |||
| hej Jeg vil snart være at få: Intel Core 2 Duo e6600 nvidia 9800GTX + 2X2GB TwinX Corsair RAM gigabyte ga-g33m-ds2 Seagate barracuda 7200.10 250 GB harddisk Vil 650W være nok til at køre alt dette? ![]() tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Watttal betyder ikke noget. Ampere på 12V jernbane (r) og fabrikanten sagen. 650W fra en god producent er mere end nok, 650W fra en dårlig producenten ville have problemer Energitilførsel selv en meget grundlæggende opsætning. I et beslægtet note, du sikkert bedre at få en E7200 eller E8400. Mindre strøm uafgjort, koeler, hurtigere.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En god PSU er en Corsair en, skal du gå til et af deres 520W modeller, at der bør være masser (i henhold til PSU regnemaskine der er rigtig god), og det er en god ampage om alle de skinner, plus det modulopbyggede.
| |||
| |||
| Jeg tror, at hvis man går til regelmæssig PSU de ville være bedre stillet få højere watttal Corsairs. De 520 vil ikke magt en 9800GTX + ud af kassen, fordi den ikke har to seks ben. For $ 100 pris på det, du kunne få en 750 AR her i staterne. Modularitet er virkelig rart og Corsair's er gode, men for denne opbygge Jeg synes det er bedre at være sikker på, at det vil fungere uden en flok adaptere.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Jeg troede jeg så 2 seks stifter, hmm, behovet for at sikre mig, at jeg kontrollere mere end en gang, næste gang |
|
| |||
| |||
| Ah, du har ret. Jeg havde tænkt på de 450. Et mere spørgsmål om: Jeg læste op på magten drain i 4870 det seneste, men, og 9800GTX + æder en masse (180-200W på belastning). NewEgg siger det tri-jernbane på 18A, dunno hvis jeg ville tillid det.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en Corsair 650 efter min mening
| |||
| |||
| Tja, selvom det er Tri-jernbane på 18A så kan du ikke bare bruge 2 forskellige skinner for de 2 PCI-E el-stik og få 36A? |
|
| |||
| |||
| Nej, du er også nødt til at faktor i samlede output. I virkeligheden er det mere ligesom 13A på hver. Det vil sandsynligvis arbejde, men jeg har problemer med at anbefale noget sikkerhed-begrænset 18A uanset .. dobbelt jernbane opsætninger med 20-25A + er både mindre bekymrende og futureproofed (formentlig den eneste komponent, der kan kaldes at)
|
| |||
| |||
| Yea, jeg formoder din ret som sædvanlig Carbon. |