![]() |
|
| |||
| |||
| hoi Ik zal binnenkort krijgen: Intel Core 2 Duo e6600 NVIDIA 9800GTX + 2X2GB TwinX corsair ram Gigabyte GA-g33m-DS2 Seagate Barracuda 7200.10 250GB harde schijf Zal 650W genoeg loopt dit allemaal? ![]() bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wattage doet er niet toe. Ampère op de 12V rail (s) en fabrikant materie. 650W van een goede fabrikant is meer dan genoeg, 650W uit een slechte fabrikant zou problemen hebben met het voeden zelfs een erg basic setup. In een verwante nota, die u waarschijnlijk beter af om een E7200 of E8400. Minder vermogen trekken, koeler, sneller.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een goede PSU is een Corsair een, ga dan voor een van hun 520W modellen, dat moet genoeg (volgens de PSU rekenmachine die is erg goed), en het heeft een goede ampage op alle rails, plus het is modulair.
| |||
| |||
| Ik denk dat als iemand gaat voor een regelmatige PSU ze beter af om de hogere wattage Corsairs. De 520 is niet bevoegd een 9800GTX + uit de doos, omdat er geen twee keer zes pinnen. Voor de $ 100 prijskaartje ervan, je kon je een 750 pa hier in de staten. Modulariteit is echt mooi en Corsair's zijn goed, maar voor deze te bouwen ik denk dat het beter is om zeker te zijn dat je zonder een stelletje adapters.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ik dacht dat ik zag 2 zes pinnen, hmm, nodig om ervoor te zorgen dat ik meer dan eens de volgende keer |
|
| |||
| |||
| Ah, je hebt gelijk. Ik dacht aan de 450. Nog een probleem al: Ik las op de macht afvoer van de 4870 laatste tijd, maar, en de 9800GTX + eet een perceel (180-200W te laden). NewEgg zegt dat het tri-rail op 18A, dunno als ik zou vertrouwen.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| een Corsair 650 naar mijn mening
| |||
| |||
| Nou ook al is het Tri-rail op 18A dan kunt u niet alleen gebruik van 2 verschillende rails voor de 2 PCI-E stroomconnectors en krijg 36A? |
|
| |||
| |||
| Nee, je moet ook factor in de totale uitvoer. In werkelijkheid is het meer als 13A op elk. Zij zullen waarschijnlijk het werk, maar ik heb moeite te bevelen iets aan de veiligheid beperkt 18A ongeacht .. dubbele spoor opstellingen met 20-25A + zijn beide minder zorgelijk en futureproofed (waarschijnlijk het enige onderdeel dat kan worden genoemd dat)
|
| |||
| |||
| Ja, ik veronderstel dat uw recht zoals gebruikelijk Carbon. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I've Got No Power!? | DERYN | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 11 aug 2009 05:54 |
| Computer niet Power over | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 3 | 4 mei 2009 10:25 |
| Hoeveel vermogen heb ik nodig voor mijn pc? (PSU)? | Jules M | Cases & Power Supplies | 6 | 21 nov 2008 09:47 |
| USB Power | Eltocliousus | Algemeen Hardware Chat | 5 | 23 mei 2008 11:48 |
| Geen stroom | Davegbh | Algemeen Hardware Chat | 10 | 29 nov 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |