![]() |
|
| |||
| |||
| hei Jeg blir snart får: Intel Core 2 Duo e6600 NVIDIA 9800GTX + 2X2GB TwinX Corsair ram gigabyte GA-g33m-ds2 Seagate Barracuda 7200.10 250GB harddisk Vil 650W være nok til å kjøre alt dette? ![]() takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Effekt ikke saken. Forsterkerne på 12V rail (r) og produsent saken. 650W fra en god produsent er mer enn nok, 650W fra en dårlig produsenten ville ha problemer med strømtilførselen selv en svært grunnleggende oppsett. I et beslektet notat, er du sannsynligvis bedre å få en E7200 og E8400. Mindre strøm uavgjort, kulere, raskere.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En god PSU er en Corsair en, går for en av sine 520W-modeller, som bør være nok (i henhold til PSU kalkulator som er ganske bra), og den har en god ampage på alle rails, pluss det er modulbasert.
| |||
| |||
| Jeg tror at hvis noen kommer for en vanlig PSU de ville være bedre å få høyere effekten Corsairs. De 520 vil ikke strøm en 9800GTX + ute av boksen, fordi den ikke har to seks pinner. For $ 100 prislappen på det, kan du få en 750 AR her i statene. Modularity er virkelig fin og Corsair's er bra, men for denne bygge Jeg tror det er bedre å være sikker på at den vil fungere uten en haug med adaptere.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Jeg trodde jeg så 2 seks pins, hmm, må sørge for jeg merker mer enn én gang, neste gang |
|
| |||
| |||
| Ah, du er rett. Jeg tenkte på 450. Én sak om: Jeg leser opp kraften renne av 4870 det siste, skjønt, og 9800GTX + spiser opp mye (180-200W til Beregnigner). NewEgg sier det er tri-rail på 18A, dunno om jeg ville stole på det.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en Corsair 650 i min mening
| |||
| |||
| Vel selv om det er tri-rail på 18A så kan du ikke bare bruke 2 forskjellige rails for 2 PCI-E strøm kontakter og få 36A? |
|
| |||
| |||
| Nei, du må også faktor i kombinert total produksjon. I virkeligheten er det mer som 13a på hver. Det vil sannsynligvis fungere, men jeg har problemer med å anbefale noe som helst miljø-begrenset 18A uansett .. dual rail oppsett med 20-25A + er både mindre bekymringsfull og futureproofed (sannsynligvis den eneste komponenten som kan kalles det)
|
| |||
| |||
| Det stemmer, jeg antar høyre som vanlig karbon. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg har ingen effekt! | DERYN | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 11 august 2009 05:54 |
| Datamaskinen vil ikke Strøm på | ashaiba | General Hardware Chat | 3 | 4 mai 2009 10:25 |
| Hvor mye kraft trenger jeg for min PC? (PSU)? | Jules M | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 21 nov 2008 09:47 |
| USB-strøm | Eltocliousus | General Hardware Chat | 5 | 23 mai 2008 11:48 |
| Ingen effekt | Davegbh | General Hardware Chat | 10 | 29 nov 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |