![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som en side bemærkning, jeg ville elske at vide, hvordan du arbejder ud af, hvad PSU du brug for?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forklarer den grundlæggende ret godt i den del af vejledningen. Hvis du har spørgsmål ud over, hvad jeg siger, at der efterfølgende em her og jeg vil besvare dem.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jamen jeg bruger denne regnemaskine at få et overordnet billede af watttal behov, så du ser på forskellige PSU's for deres mærkestrøm udgange på skinner, hvis det er et anstændigt beløb (atleast over 20A) er det en PSU værd at overveje (men jo højere jo bedre), men du kan fremskynde at op ved bare at kigge lige på et Corsair enhed, de er blandt de bedste PSU's efter min mening.
| |||
| |||
| Jeg er ikke i første hånd erfaringer med Corsair PSU's, men en mate af minens døde for nylig, og det er mindre end et år gamle. Stadig gerne have min Thermaltake. |
|
| |||
| |||
| hvis det dør, sender du den tilbage i henhold til 5 års garanti, og deres website teknisk support er øverste mærke. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en crosair PSU døde!?? woa! de er fantastiske primærenheder sammen med PC strøm og køling antecs er ok kun problum med dem er dobbelt skinner mest primærenheder er rebranded seasonics anyways (mange af dem) de rebranded havet sonics altid synes at være de bedste
| |||
| |||
| Alle producenter vil have PSU's dør, det er bare noget, der sker med teknologien. Men jeg finde Corsairs ikke dør ofte, og give meget stabile spændinger. |
|
| |||
| |||
| ya lol corsairs ikke dø meget på alle! der er den ene hver gang et stykke tid plus et 5yr warrenty! skal lige har fået en dårlig |
|
| |||
| |||
| Bare rolig han sendte den tilbage |
|
| |||
| |||
| godt, håber, at han fik en anden Corsair |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| I've Got nr. Power!? | DERYN | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 11 august 2009 05:54 |
| Computeren vil ikke Tænd | ashaiba | General Hardware Chat | 3 | 4. maj 2009 10:25 |
| Hvor meget magt har jeg brug for min pc? (PSU)? | Jules M | Cases & Strømforsyninger | 6 | 21. nov 2008 09:47 |
| USB-strøm | Eltocliousus | General Hardware Chat | 5 | 23. maj 2008 11:48 |
| Ingen strøm | Davegbh | General Hardware Chat | 10 | 29 november 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |