![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als een noot kant, ik zou graag willen weten hoe u het werk wat PSU je nodig?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik verklaar de basics goed in dat gedeelte van de gids. Mocht u vragen hebben dan wat ik zeg er post em hier en ik zal beantwoorden.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik gebruik Deze rekenmachine om een ruw idee van wattage nodig, dan kunt u kijken op verschillende PSU's voor hun nominale stroom uitgangen op de rails, al is het een behoorlijk bedrag (ten minste meer dan 20A) is het een PSU waard (maar hoe hoger hoe beter), maar u kunt de snelheid dat door gewoon op zoek rechtdoor op een corsair eenheid, zij behoren tot de beste PSU's in mijn advies.
| |||
| |||
| Ik heb geen eerste hand ervaring met Corsair PSU's, maar een mate van mij is onlangs overleden en het is minder dan een jaar oud. Toch graag mijn Thermaltake. |
|
| |||
| |||
| indien zij sterft, stuur je hem terug onder de 5 jaar garantie, en de website van de technische ondersteuning is top notch. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| een crosair PSU overleden!?? woa! Dit zijn verbazingwekkende psus samen met PC Power & Cooling antecs zijn ok alleen problum zijn met die dubbele rails meest psus zijn rebranded seasonics Anyways (veel van hen) de rebranded zee SONICS altijd lijken de beste
| |||
| |||
| Alle fabrikanten hebben PSU's sterven, het is gewoon iets dat gebeurt met de technologie. Maar ik vind Corsairs niet sterven vaak, en zeer stabiele voltages. |
|
| |||
| |||
| lol ya corsairs niet sterven zeer veel op allemaal! is er het een ieder eens en wijle plus een 5yr warrenty! moet hebben net een slecht |
|
| |||
| |||
| Maakt u zich geen zorgen Hij stuurde het terug |
|
| |||
| |||
| goede hoop dat hij nog een Corsair |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I've Got No Power!? | DERYN | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 11 aug 2009 05:54 |
| Computer niet Power over | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 3 | 4 mei 2009 10:25 |
| Hoeveel vermogen heb ik nodig voor mijn pc? (PSU)? | Jules M | Cases & Power Supplies | 6 | 21 nov 2008 09:47 |
| USB Power | Eltocliousus | Algemeen Hardware Chat | 5 | 23 mei 2008 11:48 |
| Geen stroom | Davegbh | Algemeen Hardware Chat | 10 | 29 nov 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |