![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som en side note, jeg vil gjerne vite hvordan du arbeider ut hva PSU trenger du?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forklarer det grunnleggende ganske bra i denne delen av veiledningen. Hvis du har spørsmål utover hva jeg sier det innlegget em her og jeg skal svare dem.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel jeg bruker Denne kalkulatoren å få en grov ide om effekten behov, og du ser på forskjellige PSU er for deres karakter gjeldende utganger på skinner, om det er en anstendig beløpet (atleast over 20A), er det PSU verd å (men jo høyere jo bedre), men du kan hastigheten at ved bare rett på et Corsair enhet, de er blant de beste PSU er etter min mening.
| |||
| |||
| Jeg er ikke i første hånd erfaringer med Corsair PSU's men en kompis av meg er døde nylig, og det er mindre enn ett år gammel. Likevel mitt Thermaltake. |
|
| |||
| |||
| hvis det dør, du sender den tilbake under 5 års garanti, og deres nettsted teknisk støtte er toppen hakk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en crosair PSU døde!? woa! de er fantastiske psus sammen med PC strøm og kjøling antecs er ok bare problum med de som er dual skinner mest psus er rebranded seasonics anyways (mange av dem) til rebranded sjøen sonics alltid synes å være det beste som
| |||
| |||
| Alle produsenter har PSU's dø, det er bare noe som skjer med teknologi. Men jeg finner Corsairs ikke dø ofte, og gir svært stabile spenninger. |
|
| |||
| |||
| ya lol corsairs ikke dø veldig mye i det hele tatt! Det er en hver gang stund pluss en 5yr warrenty! må bare fikk en dårlig en |
|
| |||
| |||
| Ikke vær redd han sendte den tilbake |
|
| |||
| |||
| bra, håper han har en annen Corsair |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg har ingen effekt! | DERYN | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 11 august 2009 05:54 |
| Datamaskinen vil ikke Strøm på | ashaiba | General Hardware Chat | 3 | 4 mai 2009 10:25 |
| Hvor mye kraft trenger jeg for min PC? (PSU)? | Jules M | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 21 nov 2008 09:47 |
| USB-strøm | Eltocliousus | General Hardware Chat | 5 | 23 mai 2008 11:48 |
| Ingen effekt | Davegbh | General Hardware Chat | 10 | 29 nov 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |