![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som en del skulle jag gärna vilja veta hur ni räkna ut vad PSU du behöver?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag förklarar grunderna ganska bra i den del av guiden. Om du har frågor utöver vad jag säger det efter dem här och jag kommer svara på dem.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jo jag använder denna kalkylatorn att få en ungefärlig uppfattning om wattal behövs, då man tittar på olika PSU's för deras märkström utgångar på rälsen, om det är ett anständigt belopp (minst över 20A) så är det en PSU värt (men högre desto bättre), men du kan hastigheten upp genom att bara titta rakt på en Corsair enhet, de är bland de bästa PSU är enligt min åsikt.
| |||
| |||
| Jag har ingen förstahandsinformation erfarenhet Corsair PSU's men en kompis till mig har dött nyligen och det är mindre än ett år gamla. Fortfarande som mitt Thermaltake. |
|
| |||
| |||
| om det dör, du skickar tillbaka den under 5 års garanti, och deras hemsida tech är top notch. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en crosair psu dog!? woa! de är fantastiska primära urvalsenheter tillsammans med PC Power och kylning antecs är ok bara problum med dem som är dubbla skenor mest primära urvalsenheter är omprofilering seasonics ändå (en del av dem) för omprofilering havet Sonics alltid tycks vara de bästa
| |||
| |||
| Alla tillverkare har PSU's dö, det är bara något som händer med tekniken. Men jag tycker Corsairs inte dör ofta och ger mycket stabila spänningar. |
|
| |||
| |||
| ya lol corsairs inte dö mycket alls! det är en varje gång ett tag plus en 5yr garanti! har precis fått ett dåligt |
|
| |||
| |||
| Var inte orolig han skickade tillbaka den |
|
| |||
| |||
| bra, hoppas han fick en annan Corsair |