![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ik ben het bouwen van een computer en ik moet een PSU aan: mobo: ASUS M3N-HT Deluxe / Mempipe - moederbord - ATX - nForce 780a SLI GPU: XFX nvidia 8800gt 670m 512mb ram SLI (2 kaarten) CPU AMD Phenom X4 9750 RAM: kingston hyper x 4GB 1066MHz (4 kaarten) hdd: 7200 rpm 80GB DVD: elementaire dvd drive (havnt geplukt een nog) en een aantal fundamentele fans Iemand vertelde me dat ik nodig een 1000w kaart maar ik denk dat is een beetje over de top! suggesties? i really dont want to underdo de macht, maar op de Anderzijds ben ik op een begroting. bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 600-750 tigerdirect.com |
|
| |||
| |||
| Hoeveel fans? Dat zal het verschil maken. Ook ik ben verbaasd over je heen gaat met een dergelijke fundamentele harde schijf gezien de rest van het systeem specs. In ieder geval, 750W zou voldoende moeten zijn, maar kwaliteit is het belangrijkste aspect hier. Een goedkope voeding in een high-end systeem zoals dit is een enorm risico te nemen. Wat voor soort chassis bent u krijgen? Zorg ervoor dat het een goed chassis, omdat een slecht geventileerd chassis zal leiden tot warmte kwesties, die ook doden uw systeem. Een snelle zoekactie leidde me naar het volgende chassis / PSU combo op Newegg: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16811129021 Klik op de link Bekijk alle in het kader van de combo behandelt en hier is een 850W PSU optie die u een paar dollar. Het kan een beetje meer dan je uit te geven, dus doe je eigen zoeken. Maar stick met Antec of u kunt voor de PSU. En niet over de noodzaak van een goed ontworpen chassis voor een performance systeem zoals u gebouw. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat meer beter is; 500-650watts is genoeg. Er zijn 550W eenheden daar ook. Vergeet niet uw systeem alleen neemt wat hij gebruikt, zodat je video kaart zal trekken ongeveer hetzelfde als uw X4 9750 tijdens internet spelen 36watts. En meer dan de CPU tijdens screensaver en spelletjes spelen. 200watts-500watts gebruik. |
|
| |||
| |||
| Meestal ik gewoon niet zou reageren (lees de draad Ik gekoppeld!) Maar een 850W Antec? Ben je gek? Verminderd met het feit dat het bouwen is een heel raar ratjetoe van onderdelen, een 500W Earthwatts, Corsair 400W of 400W Seasonic is zeer goed. Een lage kwaliteit "hoog-vermogen" stroomvoorziening alleen kost u meer aan de macht facturen en is gevoelig voor storing. Voor $ 150 kun je een modulaire Corsair 520, geen junk niet-Earthwatts quad-rail Antec gebundeld met een reusachtige zwarte doos zonder functies.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zeer goed in Carbon.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I've Got No Power!? | DERYN | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 11 aug 2009 05:54 |
| Computer niet Power over | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 3 | 4 mei 2009 10:25 |
| Hoeveel vermogen heb ik nodig? | crazyguy | Cases & Power Supplies | 19 | 6 okt 2008 13:48 |
| USB Power | Eltocliousus | Algemeen Hardware Chat | 5 | 23 mei 2008 11:48 |
| Geen stroom | Davegbh | Algemeen Hardware Chat | 10 | 29 nov 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |