![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg bygge en datamaskin, og jeg trenger en PSU til kamp: mobo: ASUS M3N-HT DELUXE / Mempipe - hovedkort - ATX - nForce 780a SLI GPU: XFX nvidia 8800gt 670m 512MB RAM SLI (2 kort) CPU AMD Phenom X4 9750 RAM: Kingston Hyper x 4GB 1066MHz (4 kort) HDD: 7200 rpm 80GB DVD: grunnleggende DVD-stasjon (havnt plukket en enda) og noen grunnleggende fans noen fortalte jeg trengte en 1000W kort men jeg tror dvs litt over the top! noen forslag? JEG virkelig dont vil underdo kraften men på otherhand Jeg er på et budsjett. takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 600-750 tigerdirect.com |
|
| |||
| |||
| Hvor mange fans? Som vil gjøre en forskjell. Også, jeg er overrasket du kommer med en slik grunnleggende harddisk gitt resten av systemet spesifikasjoner. I alle fall, 750W skulle være nok, men kvaliteten er det viktigste aspektet her. En billig strømforsyningen på et high-end system som dette er en stor risiko å ta. Hva slags chassis er det du får? Pass på at det er et godt chassis, fordi et dårlig ventilert chassis vil føre til varme problemer, som også vil drepe systemet. Et raskt søk ledet meg til følgende chassis / PSU kombinasjonsboksen på Newegg: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16811129021 Klikk Se alle under kombinasjonsboksen avtaler og her er en 850W PSU alternativet det som vil spare deg for noen få dollar. Det kan være litt mer enn du ønsket å bruke, så gjør dine egne søk. Men stokk med Antec hvis du for PSU. Og ikke overse nødvendigheten av en godt utviklet chassis for en ytelse system som du bygger. |
|
| |||
| |||
| Jeg liker å tenke mer er bedre; 500-650watts er god. Det er 550w enheter der ute også. Husk at systemet tar bare hva den bruker, slik at skjermkortet vil trekke omtrent det samme som X4 9750 under internett spille 36watts. Og mer enn CPU under skjermsparer og spilling. 200watts-500watts bruken. |
|
| |||
| |||
| Vanligvis er jeg ikke ville svare (les tråden jeg linket!) Men en 850W Antec? Tuller du meg? Minus at bygge er en veldig merkelig mishmash av deler, en 500W Earthwatts, 400W Corsair eller 400W Seasonic er veldig mye bra. En lav kvalitet "high-effekten" strømforsyningen bare koster mer i strøm regninger og er utsatt for svikt. For $ 150 kan du få en modulær Corsair 520, ikke noe søppel utenfor Earthwatts Quad-rail Antec sammen med en stor svart boks uten funksjoner.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godt sette Carbon.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg har ingen effekt! | DERYN | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 11 august 2009 05:54 |
| Datamaskinen vil ikke Strøm på | ashaiba | General Hardware Chat | 3 | 4 mai 2009 10:25 |
| Hvor mye kraft trenger jeg? | crazyguy | Bærevesker & Strømforsyning | 19 | 6 okt 2008 13:48 |
| USB-strøm | Eltocliousus | General Hardware Chat | 5 | 23 mai 2008 11:48 |
| Ingen effekt | Davegbh | General Hardware Chat | 10 | 29 nov 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |