![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| For nylig har jeg været der ønsker at gøre min egen sag Men im ikke sikker på om, hvad jeg vil have det til at se eller hvordan jeg ville gøre det samme Er der nogen har en idé's: / |
|
| |||
| |||
| Det er en meget vanskelig ting for nogen til at hjælpe dig med. Selvfølgelig er det bare ned til hvilken form for sag du vil. Men anyhing at gøre med teknikker og materialer, så tal med Pete, du måske har set hans tråd, han er næsten afsluttet opbygningen af et monster af en sag, kæmpe en. En ting vil jeg sige, men er, især hvis det er din første, mod den omkring en eksisterende sag, dvs. køber ikke en belastning af metal og forsøge at bygge fra bunden - bare få dig en cheapy sag og forbedre det en shedload. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bedste råd, jeg kan give dig, få dig selv på youtube og se på andre folk bygger. og gøre Google-søgninger for at få nogle idéer. De ville ikke tro de timer / dage var jeg går igennem alle de modding fora. også jeg bruge til at få maling og rodet rundt med figurer og ideer, og før du ikke det du vil have noget, du gerne ![]() ændring af en gammel sag eller billig sag er lettere checkout mit skøn hjemmeside for nogle idéer http://forum.newmodcity.com/ checkout bil Owens bygger http://www.themodbrothers.com/ og min hjemmeside har alle mine mods på
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ønsker en besættelse i computeren Felt | Insaneman1731 | Off Topic Discussion | 7 | 5 oktober 2008 18:01 |
| Der ønsker at opgradere RAM på min laptop | gladrock | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 15 januar 2008 12:58 |
| Slettet en fil for at gøre spac men når slettet gjorde ikke gøre noget rum | enright666 | General Software Chat | 2 | 22 december 2007 04:26 |
| Ønsker at Upgrade Processor-AMD | XGames415 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 17th Dec 2007 01:05 |
| Best Fabrikat af sag Og PSU | fishking | Cases & Strømforsyninger | 2 | 13th Dec 2007 10:19 |
| Thread Tools | |
| |