vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Olen halunnut tehdä Oma tapauksessa ...

Reply

Thread Tools
Old 30. päivästä toukokuuta 2009, 16:44
Uusi Jäsen

Default Olen halunnut tehdä Oma tapauksessa ...

Viime aikoina olen halunnut tehdä oman tapauksessa

Mutta im ole varma siitä, mitä haluan sen katsoa tai miten haluan tehdä niin kuin joku on ajatus n: /
Old 31. päivästä toukokuuta 2009, 02:37
Rahoittajien ryhmän

Tämä on erittäin vaikea asia, että joku auttaa sinua.

Tietenkin se on vain alaspäin, millainen tapauksessa sinä haluta.

Mutta anyhing tekemistä tekniikoita ja materiaaleja, puhua Pete, olet saattanut nähdä hänen säiettä, hän on lähes päätökseen rakentaa hirviö tapauksessa valtava yksi.

Yksi asia Sanoisin kuitenkin on, että varsinkin jos se on sinun ensimmäinen, mod se noin olemassa oleva, eli. ei tarvitse ostaa kuorma metallia ja yrittää rakentaa tyhjästä - vain saada itsellesi cheapy tapauksessa ja parantaa sitä shedload.
Old 31. päivästä toukokuuta 2009, 05:31
Rahoittajien ryhmän

paras neuvo, jonka voin antaa teille on saada itsesi YouTubessa ja tarkastella muiden kansojen rakentuu. ja tehdä Google-hakuja saada joitakin ajatuksia. sinulla ei ole sitä mieltä, että tuntia / päivää aioin vaikka kaikki modding foorumeilla. Lisäksi voin käyttää saada maali ja pelleillä kanssa muotokappaleet ja ideoita ja ennen kuin mitään sitä joudut jotain haluat
muuttaa vanha tai halpa tapaus on easyer
checkout minun kaverit verkkosivuilla joitakin ajatuksia
http://forum.newmodcity.com/
checkout bil Owens rakentuu
http://www.themodbrothers.com/
ja minun verkkosivuilla on kaikki minun mods annetun

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ ylikellotettu! Athlon64 3000 +
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1,50 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB PCI G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster HD 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY ilmajäähdytteinen siili
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Ikkunan 7 Ultimate
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Haluavat ammatissa In The Computer Kenttä Insaneman1731 Off Topic Discussion 7 5. Lokakuu 2008 18:01
Haluavat päivittää RAM minun laptop gladrock Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 15 Jan 2008 12:58
Poistettu tiedoston tehdä SPAC mutta kerran poistettu didnt tehdä tilaa enright666 General Software Chat 2 22. Joulukuu 2007 04:26
Haluavat Upgrade Prosessori-AMD XGames415 CPUs, Emolevyt & RAM 3 17. Joulukuu 2007 01:05
Best Tee Asiakirjatyyppi Ja PSU fishking Kotelot & Virtalähteet 2 13. Joulukuu 2007 10:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.