![]() |
|
| |||
| |||
| De laatste tijd heb ik willen dat mijn eigen zaak Maar im niet zeker over wat ik wil kijken of hoe ik het zou doen als Heeft iemand enig idee's: / |
|
| |||
| |||
| Dat is een heel moeilijke zaak voor iedereen om je te helpen met. Uiteraard is het gewoon naar wat voor soort zaak jij willen. Maar anyhing te maken met technieken en materialen, te praten met Pete, u hebt gezien zijn draad, hij is bijna voltooid gebouw een monster van een zaak, een enorme. Een ding zou ik zeggen maar is dat, vooral als het uw eerste, mod het rond een bestaande zaak, dwz. niet kopen, een belasting van metaal en proberen te bouwen van nul - gewoon jezelf een cheapy zaak en verbeteren een shedload. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| beste advies dat ik u kan geven is jezelf op youtube en kijk naar andere volkeren bouwt. en doe google zoeken om wat ideeën. je zou niet geloven dat de uren / dagen was ik al gaan alle modding fora. Ook gebruik ik om verf en rotzooi rond met vormen en ideeën en voordat je het niet heb je iets wat je graag ![]() wijziging van een oude zaak of goedkope zaak is gemakkelijker checkout stuurlieden mijn website voor een aantal ideeën http://forum.newmodcity.com/ checkout bil Owens bouwt http://www.themodbrothers.com/ en mijn website is al mijn mods op
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Willen een beroep op de computer Veld | Insaneman1731 | Off Topic Discussie | 7 | 5 okt 2008 18:01 |
| Willen upgraden RAM op mijn laptop | gladrock | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 15 Jan 2008 12:58 |
| Schrappen van een bestand te maken Spac maar eenmaal geschrapt didnt maken elke ruimte | enright666 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 22 dec 2007 04:26 |
| Willen Upgrade Processor-AMD | XGames415 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 17 dec 2007 01:05 |
| Beste Merk van de zaak En PSU | fishking | Cases & Power Supplies | 2 | 13 dec 2007 10:19 |
| Thread Tools | |
| |