![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har indset, at jeg har brug for at tilføje en ventilator på bagsiden af mit tilfælde, da min nye strømforsyning ikke trække luften ud. Der er en på forhånd gjort hullet i sagen, og jeg har målt fra toppen af en skrue hul til bunden af den anden - præcis 90mm. Men når jeg går til at se på fans der er noteringer til 90mm & 92mm. Et websted hævder, at disse faktisk er den samme størrelse - kun opført forskelligt. Er det rigtigt? Hvis ikke, skal jeg bruge den 92mm siden fan's overordnede dimensioner udvide lidt videre end de huller? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 90mm er allerede temmelig underligt. Normalt er det 80mm og 120mm. Det er sandsynligt, at være af samme størrelse.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Disse målinger er eller bør være for skruehullerne. Ofte er fan diameter og screwhole forskellen er den samme, for at undgå forvirring, men i denne form for scenario du bedst ud oppe ved screwholes. Så bedste bet ville være en 90mm en, der er mere almindeligt end 92mm (selv om der stadig er meget sjældent! )Jeg tror, jeg har læst et sted, at de 92 var kommet som en fan specielt til noget, eller en anden, men blev derefter brugt i 90mm huller, som har arbejde, bare ikke helt en ren fit. |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sikkerhedskopier får ryggen op? | alex | General Software Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Hej, jeg er back ...... Igen. | Emrys88 | Indføre Yourself Her | 6 | 21. mar 2009 13:37 |
| ... Igen | Macmac508 | Indføre Yourself Her | 5 | 3 juni 2008 12:35 |
| Få PC tilbage til, når jeg først havde det. | hadleigh_101 | Windows-operativsystemer | 11 | 12 juli 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |