![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ymmärtänyt, että minun tarvitsee lisätä tuuletin takaosassa minun kohdallani, koska olen uusi virtalähde ei vetää ilmaa ulos. There's valmis reikä, kun on kyse, ja olen yläreunasta mitattuna yksi ruuvi reikä, pohjaan muille - juuri 90mm. Kuitenkin kun siirryn tarkastelemaan fanit on luettelomerkinnät 90mm & 92mm. Yksi sivusto väittää, että nämä ovat itse saman kokoinen - vain luetellut eri tavalla. Onko tämä totta? Jos ei, en tarvitse 92mm koska puhaltimen kokonaismitat laajentaa hieman pitemmälle kuin reikiä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 90mm on jo melko outoa. Yleensä se on 80mm ja 120mm. On todennäköistä, että samankokoisia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Nämä mittaukset ovat tai pitäisi olla, että ruuvinreiät. Usein tuulettimen halkaisija ja screwhole aukko on sama, sekaannusten välttämiseksi, mutta tällainen skenaario olet paras pois menossa on screwholes. Joten paras panos olisi 90mm, mikä on enemmän yleisiä kuin 92mm (vaikka edelleen erittäin harvinaisia! )Mielestäni Luin jostain, että 92 oli suunnilleen yhtä tuulettimen nimenomaan jotain tai toiseen, mutta oli sitten käytetään 90mm aukot, jotka eivät toimi, ei vain ole aivan puhdas sovi.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |