![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har innsett at jeg trenger å legge til en vifte på baksiden av mitt tilfelle siden mitt nye strømforsyningen ikke trekker luften ut. Det er en pre-laget hull i tilfelle, og jeg har målt fra toppen av en skrue hull på undersiden av den andre - akkurat 90mm. Men når jeg prøver å se på tilhenger er det leiligheter for 90mm og 92mm. Et nettsted hevder at disse faktisk er samme størrelse - bare oppført annerledes. Er dette sant? Hvis ikke, må jeg på 92mm siden fan overordnede dimensjoner strekke litt lenger enn hullene? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 90mm er allerede ganske rart. Vanligvis er det 80mm og 120mm. Det er sannsynlig å være i samme størrelse.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Disse målingene er eller bør være for skruehullene. Ofte fan diameter og screwhole gap er det samme, for å unngå forvirring, men i denne typen scenario du best av å gå med screwholes. Så beste alternativet vil være en 90mm, som er mer vanlig enn 92mm (men fortsatt veldig rare! )Jeg tror jeg leste et sted at 92 hadde kommet omtrent som en vifte for noe eller en annen, men ble deretter brukt i 90mm hull, som gjorde jobben, bare ikke helt rent passe.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |