![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har insett att jag behöver lägga till en fläkt på baksidan av mitt fall eftersom min nya nätaggregatet inte dra luft. Det finns ett före gjorde hål i fallet, och jag har mätt från toppen av en skruv hålet till botten med den andra - exakt 90mm. Men när jag går att titta på fans finns listor för 90mm & 92mm. En sida hävdar att de är faktiskt lika stor - precis som anges på olika sätt. Är detta sant? Om inte, behöver jag det 92mm eftersom fläktens mått förlänga en bit längre än hål? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 90mm är redan ganska konstigt. Vanligtvis är det 80mm och 120mm. Det är sannolikt att vara av samma storlek.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Dessa mätningar är eller bör vara för skruvhålen. Ofta fläktens diameter och screwhole skillnaden är densamma, för att undvika missförstånd, men i den här typen av scenario du bäst av att gå med screwholes. Så bästa insats skulle vara en 90mm en som är mer vanligt än 92mm (men fortfarande mycket sällsynt! )Jag tror jag läste någonstans att de 92 hade kommit till stånd som en fläkt specifikt för något eller någon annan, men sedan används i 90mm luckor, som inte fungerar, bara inte riktigt en ren passform.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Tillbaka upp blir du säkerhetskopiera? | alex | General Software Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Hello, I'm ...... Back Again. | Emrys88 | Presentera dig här | 6 | 21 mars 2009 13:37 |
| ... Tillbaka igen | Macmac508 | Presentera dig här | 5 | 3 juni 2008 12:35 |
| Få PC tillbaka till när jag först fick det. | hadleigh_101 | Windows-operativsystem | 11 | 12 juli 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |