![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaikille!
IM haluavat siistiä minun PS: n näyttää vähän, vai pitäisikö sanoa paljon. ![]() Olen tehnyt vähän tutkimusta joissakin tapauksissa ja löysi upealta Apevia X-Telstar. Luulin wow että näyttää hienolta, tarkastellaan yksinkertaisen kuvan kunnes luin uudelleen siitä, että on hatara ja saranat putoamisen jne. Ainakin minä leikattu ajaa! Olen tänään tuli koko asia niin upea, että halusin sen immediatly, stuff X-Telstar. Se oli kyse suunnittelu Alienware Hotrod! Katsoin asia, ja sitten katsoi hinta tietokoneen arvo on noin £ 2800. En voi aford että! Tarvitsen nytkin! Voiko kukaan auttaa minua löytämään asiassa toimittaja Alienware. Heres kuva siitä: Sen Hotrod/Area51 ALX version osalta: http://www.alienware.co.uk/product_d...de=SKU-DEFAULT Kiitoksia kaikille, jotka voivat auttaa! Tarvitsen asian nopeasti!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Et voi ostaa myös uudet omasta mistään.
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|