![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen! Im vil gran opp PS's ser en liten, eller skal jeg si mye. ![]() Jeg har gjort lite forskning på noen tilfeller og kom over flott utseende Apevia X-Telstar. Jeg tenkte wow som ser fint å se på et enkelt bilde før jeg leste en anmeldelse om det er spinkel og hengsler falling off etc. Anyways jeg skal klippe til forfølgelse! I dag kom over en sak så flotte at jeg ville det immediatly, stuff X-Telstar. Det var tilfelle utformingen av Alienware Hotrod! Jeg så på saken, og deretter sett på prisen på datamaskinen verdsatt til rundt £ 2800. I cant aford det! Jeg trenger så fall NÅ! Kan noen hjelpe meg å finne en sak leverandør for Alienware. Heres et bilde av det: Its den Hotrod/Area51 ALX versjon tilfelle: http://www.alienware.co.uk/product_d...de=SKU-DEFAULT Tusen takk til alle som kan hjelpe! Jeg trenger tilfelle rask! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke kjøpe tilfeller nytt på egenhånd overalt.
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Alienware m15x | Eltocliousus | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 14 | 2 juni 2008 06:24 |
| Alienware Barebones. | Neumann | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 24 april 2008 14:36 |
| Alienware Area 51 M9750 | Macmac508 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 5 januar 2008 10:07 |
| Alienware! | alistaircampbell | General Hardware Chat | 9 | 20nde sep 2007 03:51 |
| Alien Arena 2007 | Maria | PC & Console Gaming | 16 | 29 april 2007 11:45 |
| Thread Tools | |
| |