![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hello aion (yrittää) rakentaa pelaamista kpl ja i-kirjain kaivata hyvä PSU valtaan se järjestelmä on. Intel Core 2 Quad - Q6600 - 95W G0 tehostamalla ASUS Striker Extreme Intel Socket 775 SLI Emolevy OCZ 2GB Kit (2x1GB) DDR2 800MHz/PC2-6400 CL 4-4-4-15 PLATINUM Tällä hetkellä minulla on 8600gt (Golden näyte) ole se, että vaikutuksen joten se voi olla 2 pois 8800gt, kun minulla on varaa siihen (tai kun pankit maksaa) Olen saanut, ja se oli myös PSU 500W, mutta se oli halpaa (powertek malli kc500) ja i dont tiedä onko se mitään hyvää, i dont halua mitään palaa poroksi apua olisi hyvä cheers |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, en ole koskaan kuullut, että PSU joko Jos etsit hyvää PSU kuin tämä on juuri se mitä sinulle
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| nice cheers i on aloittaa säästäminen |
|
| |||
| |||
| Jep, että Enermax ääretön on vvvvvvvvv hyvä valinta PSU ja se ei koskaan anna sinun alas mitään. |
|
| |||
| |||
| hi kaikki aika laatia päivitys Olen nyt tilata INTEL Q6600 QUAD CORE SLACR G0 Stepping CPU (£ 161 ebuyer) Asus P5N-E SLI 650i Socket 775 PCI-E (£ 66.36 ebuyer) Geil 4GB (4x1GB) PC2-6400C4 800MHz Ultra Low Latency DDR2 Dual (£ 71 Overclockers) minun perämies on ehdottanut Corsair Powersupply 620W Black, ATX / EPS, 120mm Fan, 8xSATA, SLI, WxHxL 150x86x150 sen noin £ 70 näyttää hyvältä ja on £ 50 halvempi kuin outher PSU olet ehdotti se, että olisi hyvä? vai onko se huono? hurraa ![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Sinun ei myöskään vaatia 4GB. Ellei olet menossa on 64bit os, sinun "menettää" a gb muistia. Miksi SLI piirisarja mobo kun vain menee yhden kortin? Lisäksi, jos et kysynnän kahden kortin mobo sitten saada ihmisarvoista chipset; 680i. Tiedän, että Corsair olet puhumme, ihmisarvoisen PSU. Olen mieluummin Coolermaster realpower ulos kahden kanssa, mutta sitä enemmän henkilökohtaista mieluummin kuin mitään muuta.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tämä on minun perustaa hyvä vai huono? | Bandit4575 | Rautatavaran Chat | 3 | 6. joulukuu 2008 05:12 |
| PS3 mitään hyvää? | TomIsFat | PC & Console Gaming | 5 | 28th Mar 2008 17:07 |
| Se sovi hyvä | Thunderer | Kotelot & Virtalähteet | 4 | 22. marraskuu 2007 03:17 |
| Hyvät tietokannat? | JoFo | Office Suites & Applications | 1 | 2nd Lokakuu 2007 16:29 |
| Hyvää päivänjatkoa kaikille. | prashsar | Esittele itsesi Täällä | 3 | 27. Jul 2007 13:48 |
| Thread Tools | |
| |