![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo ik ga (proberen) de bouw van een gaming pc en ik heb een goede voeding aan de macht te het systeem zal worden. Intel Core 2 Quad - Q6600 - 95W G0 intensivering ASUS Striker Extreme Intel Socket 775 SLI OCZ 2GB Kit (2x1GB) DDR2 800MHz/PC2-6400 CL 4-4-4-15 PLATINUM op het moment heb ik de 8600GT (gouden monster) niet onder de indruk dat dus het zou kunnen zijn 2 off 8800GT als ik het kan veroorloven (of wanneer de banken betalen) Ik heb een geval kreeg en kwam met een 500W PSU, maar het was goedkoop (powertek model kc500) en i dont weet wanneer het zal zijn een goede, i dont wanna iets in rook opgaan enige hulp zou goed zijn cheers |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hallo, ik heb nog nooit gehoord van die PSU hetzij Als u op zoek bent naar een goede PSU dan dit is gewoon het werk voor u
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| nice cheers Ik zal moeten gaan sparen |
|
| |||
| |||
| Yep, dat Enermax Infinity is een vvvvvvvvv goede keuze van voeding en zou nooit in de steek laten op alles. |
|
| |||
| |||
| hi alle tijd voor een update Ik heb nu besteld INTEL Q6600 Quad Core SLACR G0 INTENSIVERING CPU (161 pond Misco) Asus P5N-E SLI 650i Socket 775 PCI-E (66,36 pond Misco) GeIL 4GB (4x1GB) PC2-6400C4 800MHz Ultra Low Latency DDR2 Dual (71 pond overklokkers) my mate heeft gesuggereerd Corsair Powersupply 620W Black, ATX / EPS, 120mm Fan, 8xSATA, SLI, WxHxL 150x86x150 zijn ongeveer 70 pond ziet er goed uit en is 50 pond goedkoper dan de buitenste psu u voorstelt zal dat goed zijn?? of is het een slechte? sante ![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
U ook niet nodig 4gb. Tenzij je gaat voor een 64-bit OS, zal 'je verliest' een GB geheugen. Waarom de SLI chipset mobo gaan wanneer slechts enkele kaart? Ook als je vraag een dual-card mobo krijgen dan een fatsoenlijke chipset, 680i. Ik weet dat de Corsair je over, fatsoenlijk PSU praten. Ik zou liever een Coolermaster RealPower uit de twee, maar dat is meer persoonlijke voorkeur dan iets anders.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dit is mijn set-up goed of slecht? | Bandit4575 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 6 dec 2008 05:12 |
| PS3 goed? | TomIsFat | PC & Gaming Console | 5 | 28 mrt 2008 17:07 |
| Zal het passen goed | Donderaar | Cases & Power Supplies | 4 | 22 nov 2007 03:17 |
| Goede databases? | JoFo | Office Suites & Toepassingen | 1 | 2nd Oct 2007 16:29 |
| Goede dag voor iedereen. | prashsar | Introduceer jezelf hier | 3 | 27 jul 2007 13:48 |
| Thread Tools | |
| |