![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg skal (prøve) bygge en gaming pc, og jeg trenger en god PSU å slå det Systemet vil være. Intel Core 2 Quad - Q6600 - 95W G0 stepping ASUS Striker Extreme Intel Socket 775 SLI Hovedkort OCZ 2GB Kit (2x1GB) DDR2 800MHz/PC2-6400 CL 4-4-4-15 Platinum akkurat når jeg har 8600gt (golden sample) ikke imponert så kan det være 2 av 8800gt når jeg har råd til det (eller når bankene betaler opp) Jeg har fått en sak, og det fulgte med en PSU 500W, men den var billig (powertek modell kc500) og jeg dont vite om det blir noe bra, jeg dont ha noe å gå opp i røyk alle hjelpe ville være bra jubelropet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, jeg har aldri hørt om at PSU enten Hvis du er ute etter en god PSU enn dette er bare jobben for deg
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| nice jubelropet jeg må begynne å spare |
|
| |||
| |||
| Jepp, det Enermax Infinity er et vvvvvvvvv godt utvalg av PSU og vil aldri la deg ned på noe. |
|
| |||
| |||
| hi all tid for en oppdatering Jeg har nå bestilt INTEL Q6600 QUAD CORE SLACR G0 stepping CPU (£ 161 ebuyer) Asus P5N-E SLI 650i Socket 775 PCI-E (£ 66.36 ebuyer) GeIL 4GB (4x1GB) PC2-6400C4 800MHz Ultra Low ventetid DDR2 Dual (£ 71 overclockers) min kompis har foreslått Corsair Strømforsyning 620W Black, ATX / EPS, 120mm Vifte, 8xSATA, SLI, WxHxL 150x86x150 sin om £ 70 ser bra ut og er £ 50 billigere enn outher PSU du har foreslått, vil det være bra?? eller er det en dårlig en? skål ![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Du kan også ikke krever 4GB. Med mindre du går for en 64bit OS, vil du "miste" en GB minne. Hvorfor SLI brikkesett mobo når bare gå én kort? Og hvis du kreve et dual-kortet mobo deretter få en anstendig brikkesett; 680i. Jeg vet at Corsair du snakker om, anstendig PSU. Jeg vil helst ha en Coolermaster realpower ut av de to, men det er mer personlige preferanser enn noe annet.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dette er mitt oppsett bra eller dårlig?? | Bandit4575 | General Hardware Chat | 3 | 6 desember 2008 05:12 |
| PS3 noen bra? | TomIsFat | PC & Console Gaming | 5 | 28 mars 2008 17:07 |
| Vil det passe bra | Thunderer | Bærevesker & Strømforsyning | 4 | 22 nov 2007 03:17 |
| Gode databaser? | JoFo | Office Suites & Applications | 1 | 2 oktober 2007 16:29 |
| God dag for alle. | prashsar | Presenter deg selv her | 3 | 27 juli 2007 13:48 |
| Thread Tools | |
| |